Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور عشایر لرستان گفت: تاکنون گزارشی از خسارت سیل به عشایر استان داده نشده است.

سعید کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار کرد: خوشبختانه در پی بارندگی‌های اخیر استان با توجه به پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی که از قبل صورت گرفت تاکنون موردی از خسارت به عشایر گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طی چند وقت اخیر با ارسال پیامک، هشدارهای لازم درخصوص وضعیت جوی نامناسب و احتمال وقوع سیل به عشایر داده شده است، افزود: با این شیوه می‌توانیم آنان را مطلع و از خطرات احتمالی ناشی سیل جلوگیری کنیم.

مدیرکل امور عشایر لرستان از استقرار اکیپ‌های راهداری در مناطق عشایری شهرستان‌های سیل‌خیز مانند پلدختر و معمولان خبر داد و گفت: به همراه آنان خودروهای راه‌شکافی و جاده‌سازی در محل مستقر شده تا درصورت نیاز به‌کارگیری شوند.

کریمی خاطرنشان کرد: همچنین آرد، علوفه، جو و کنسانتره به میزان کافی تامین شده است تا در این رابطه کمبودی وجود نداشته باشد.

به گفته وی یک محموله نفت سفید طی روز گذشته به این مناطق ارسال شده و فردا نیز محموله‌ای دیگر فرستاده می‌شود.

انتهای پم/یا

منبع: فارس

کلیدواژه: سیل لرستان عشایر پیامک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۲۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارشهای رگباری در لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛کارشناس اداره کل هواشناس استان لرستان گفت:با ورود سامانه بارشی به آسمان استان امروز شاهد ابرناکی ،افزایش سرعت وزش باد و بارش های رگباری خفیف و پراکنده در برخی از نقاط استان بودیم .
 کامران حقی آبی افزود:برای فردا بر شدت بارشها افزوده می شود و رگبار های بهاری در بیشتر مناطق استان خواهیم بود.  همچنین شدت بارشها در مناطقی از شمال ، مرکز و شرق استان بیشتر خواهد بود که در این مناطق به شکل نقطه ای  و لحظه ای احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و پر آب شدن  رودخانه ها وچود دارد .
کارشناس هواشناسی لرستان گفت:برای روز سه شنبه بارشهابه شکل رگبارهای خفبف و پراکنده و نقطه ای ادامه دارد و برای فردا و پس فردا روند کاهشی دما خواهیم داست که هوا قدری خنک تر خواهد شد .
در ۲۴ ساعت گدشته پلدختر با ۳۳ درجه سانتیگراد بالای صفر و الشتر با دمای چهار درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و سردترین شهر‌های استان بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی




دیگر خبرها

  • کوچ بهاره بیش از ۱۱ هزار خانوار عشایری به مناطق ییلاقی لرستان
  • وقوع زمین لرزه در مرزن آباد/ خسارتی ثبت نشد
  • لرستانی‌ها کدام نوع نان را بیشتر مصرف می‌کنند؟
  • تعویض شیرآلات خط اصلی آبرسانی غرب قم
  • نیروگاه خورشیدی برای مناطق عشایری ۵۰ خانواری استان نصب می شود
  • تمدید مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر برای بیمه رایگان
  • ۵۸۷ روستای استان ایلام از نعمت گاز برخوردارند
  • بازدید بازرس کل لرستان از برخی مناطق شهر خرم آباد  
  • بارش‌های رگباری در لرستان
  • بارشهای رگباری در لرستان