Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، «مایک پمپئو»، وزیر خارجه آمریکا، امروز -‌سه‌شنبه- در اظهاراتی بی‌اساس مدعی شد که این کشور «بسیار نگران است» که ایران جزئیات شیوع ویروس «کرونا» را پنهان کرده باشد.

وی در ادامه در اظهاراتی بی‌اساس از ایران خواست تا «حقیقت را بگوید.»

پمپئو در اظهاراتی مداخله‌جویانه مدعی شد: «آمریکا به‌شدت نگران اطلاعاتی است که نشان می‌دهد ایران ممکن است جزئیات حیاتی شیوع کرونا در این کشور را مخفی کرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی در ادامه مدعی شد: «تمامی کشورها، مانند ایران، باید درباره این ویروس حقیقت را بگویند و با سازمان‌ها و نهاد‌های بین‌المللی همکاری کنند.»

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات احمد امیرآبادی فراهانی ایرج حریرچی محسن طاهری حسنی مبارک مایک پمپئو شیوع کرونا کرونا در ایران کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات احمد امیرآبادی فراهانی ایرج حریرچی محسن طاهری حسنی مبارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۲۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال شیوع بیماری آنتروتوکسمی در دام‌های سبک

 
 به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان نیشابور، با اشاره به مرگ ناگهانی در گوسفندان سالم و وجود علائم ناچیز در هنگام مرگ در بیماری آنتروتوکسمی (سرخ رودگی یا پرخوری) گفت: این بیماری زمانی که غذای دام عوض می‌شود و بیشتر زمانی که علوفه تازه و فراوان در دسترس دام قرار می‌گیرد بروز می‌کند و مرگ ناگهانی دام‌ها را بدنبال دارد که با وجود هزینه زیاد نگهداری و قیمت بالای هر راس دام باعث بروز خسارت زیادی به دامداران می‌ شود.

دکتر علی سلیمانی واکسیناسیون دام‌ها در دو نوبت به فاصله دو هفته را به دامداران توصیه کرد و افزود: بهتر است در روز‌های اول از خوردن زیاد علوفه تازه توسط دام‌ها جلوگیری کنند و از جیره خشک و علوفه تازه توام استفاده شود.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری
  • احتمال شیوع بیماری آنتروتوکسمی در دام‌های سبک
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • زلنسکی از پاسخ ایران به تجاوزات اسرائیل عصبانی شد
  • ادعای زلنسکی : اقدامات تهران کل منطقه و جهان را «تهدید» می‌کند
  • زلنسکی: خواستار تلاش برای جلوگیری از تشدید درگیری در خاورمیانه هستیم
  • اظهارات وزیر رژیم پهلوی درباره پاسخ موشکی ایران به اسرائیل + فیلم
  • نخستین پرستار قربانی کرونا به روایت مادرش
  • اسرائیل مدعی شد: حماس علاقه‌ای به آتش بس ندارد