Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@12:47:54 GMT

ارتش سوریه پهپاد ترکیه را در ادلب ساقط کرد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۲۳۶۰

ارتش سوریه پهپاد ترکیه را در ادلب ساقط کرد

خبرگزاری سوریه اعلام کرد که ارتش این کشور یک فروند پهپاد ترکیه را در منطقه «دادیخ» ادلب هدف قرار داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، پدافند ارتش سوریه یک پهپاد نظامی ارتش ترکیه را در استان ادلب (شمال غرب سوریه) هدف قرار داد و آن را سرنگون کرد.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) شامگاه سه‌شنبه اعلام کرد که نیروهای ارتش این کشور، پهپاد ترکیه را در منطقه «دادیخ» واقع در ریف جنوبی استان ادلب ساقط کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نزدیک به دو ماه است که مناطق غربی حلب و مناطق شرقی و جنوبی استان ادلب صحنه عملیات‌های ارتش سوریه علیه گروه‌های تروریستی و مسلح مورد حمایت ترکیه است و طی آن مناطق وسیعی از این دو استان آزاد و پاکسازی شده است.

ارتش سوریه امروز سه‌شنبه (۶ اسفند) دو روستا به نام‌های «بسقلا» و «بعربو» را در ریف جنوبی استان ادلب آزاد کرده‌اند. با پیشروی نیروهای سوریه، شمار انفجارها در پایتخت این کشور رو به تزاید است و شهر دمشق امروز نیز شاهد انفجار تروریستی دیگر در نزدیگی استادیوم «تشرین» بود که به گفته مقامات دمشق، این انفجار یک کشته و چند زخمی برجای گذاشته است.


خودروی منفجر شده در دمشق


خودروی منفجر شده در دمشق

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: سوریه ترکیه پهپاد ادلب پهپاد ترکیه استان ادلب ارتش سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۲۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پاسخ گسترده موشکی و پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرنگار مهر، شبکه‌های مختلف صدا و سیما دقایقی پیش از آغاز حملات پهپادی و موشکی در پاسخ به حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه خبر داد.

بنابر اخبار و اطلاعات منتشر شده نیروی هوافضای سپاه ده‌ها فروند موشک و پهپاد را به سمت اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد.

این عملیات در پاسخ به حمله روز ۱۳ فروردین رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت مستشاران ارشد ایرانی در این کشور است.

در این حمله که توسط جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی صورت گرفت، سردار محمدرضا زاهدی فرمانده مستشاران سپاه در سوریه و لبنان به همراه سردار حاج رحیمی و ۵ نفر دیگر از همرزمان شان به شهادت رسیدند.

کد خبر 6077127 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • ضربه ایران به اسرائیل؛ اقدامی که سوری‌ها انتظار داشتند
  • (ویدئو) پهپاد ایرانی روی سیم‌های برق در اردن گیر کرد؟
  • دمشق: آمریکا و اسرائیل مسئول تشدید تنش‌ها در منطقه هستند
  • پاسخ ایران به اسرائیل یک حق طبیعی بود
  • پارلمان عراق: پاسخ ایران به اسرائیل یک حق طبیعی بود
  • سوریه: حملات ایران در چارچوب دفاع از خود بود
  • واکنش دمشق به اقدام تلافی جویانه ایران
  • دمشق: حملات ایران در چارچوب دفاع از خود بود
  • پاسخ گسترده موشکی و پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی
  • آغاز پاسخ گسترده موشکی و پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی