Web Analytics Made Easy - Statcounter

«کاوه ستوده» درباره شیوه ویروس کرونا اظهار داشت: همانطور که می‌دانید ویروس کرونا باعث التهاب در جامعه شده است. با توجه به شیوع بالای این ویروس و انتقال سریع آن به دیگر افراد، آیا فقط بدون تماشاگر بودن بازی‌ها برای پیشگیری از شیوع بیشتر این بیماری کفایت می‌کند؟ آیا می‌توان جلوی ویروس را در بین مسافران فرودگاه‌ها گرفت؟ درحالی که همواره هواداران زیادی هم در فرودگاه‌ها برای استقبال و یا حمایت تیمشان حاضر می‌شوند و دوست دارند با بازیکنان محبوبشان عکس بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فراموش نکنیم که هواداران همواره در شهرهای مختلف برای حمایت از تیمشان در مقابل هتل تیم حضور پیدا می‌کنند. آیا فقط نبود چند هزار هوادار در استادیوم‌ها کافی است؟ آیا عوامل اجرایی نمی‌توانند ناقل ویروس باشند؟ یا حتی از طریق برگزاری بازی آیا امکان ندارد که این افراد درگیر بیماری شوند؟

پزشک تیم استقلال خاطرنشان کرد: همانطور که آقای فرهاد مجیدی سرمربی محترم استقلال گفتند، آیا حتما باید اتفاقی بیافتد که بازی‌ها برگزار نشود؟ اگر خدایی نکرده همین رفت و آمدها باعث انتقال ویروس به هواداران، عوامل اجرایی و بازیکنان شود، چه کسی جوابگو خواهد بود؟

ستوده تاکید کرد: : چند سال قبل که تیم استقلال برای یک بازی جام حذفی راهی سیرجان شد، هواداران استقلال در این شهر استقبال گرم و پرشوری داشتند، به شکلی که حتی ورود و خروج از هتل محل اقامت براحتی میسر نبود. این حضور پرشور اگر تکرار شود، آیا امکان انتقال بین این عزیزان را فراهم نمی‌کند؟

وی در پایان گفت: لیگ چین مدت‌هاست که تعطیل شده و لیگ ایتالیا هم با وجود آمار کم بیماران تعطیل شده است. ما به نوبه خودمان نمی‌توانیم کاری کنیم ولی نگرانی خود را قویا اعلام می‌کنیم. نگرانی ما نه فقط شامل استقلال بلکه این موضوع شامل همه تیم‌ها هست.

برچسب‌ها استقلال فرهاد مجیدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی استقلال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۲۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه ۷ اردیبهشت در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک رو در روی هم قرار می‌گیرند. روز گذشته خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه حضور هواداران در بازی این بازی ممنوع است که هم سازمان لیگ و هم هیأت فوتبال استان مرکزی این موضوع را تکذیب کردند.

در همین حال محمدرضا غفاری رئیس هیأت فوتبال استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، خبر از تعمیرات و بازسازی در بخش‌هایی از ورزشگاه امام خمینی (ره) را داد. او در این رابطه افزود: با توجه به اینکه پیش بینی می‌شود تا استقبال زیادی از این بازی انجام شود و با توجه به اینکه بخش‌هایی از ورزشگاه امام خمینی شامل نرده‌ها، آبخوری و … در حال بازسازی است، تصمیم نهایی برای حضور هواداران در این بازی فردا پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت گرفته می‌شود.

لازم به ذکر است که پرسپولیس و آلومینیوم یک بار و در سال ۱۴۰۱ در جام حذفی به مصاف هم رفته بودند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود نماینده استان مرکزی به پایان رسیده بود و بازی روز جمعه، دومین مصاف دو تیم در ادوار رقابت‌های جام حذفی است.

کد خبر 6087333

دیگر خبرها

  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • خطیر: چه باشم و چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم