Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

احتمال تعطیلی مدارس استان تهران فردا چهارشنبه ۷ اسفند ۹۸در حالی مطرح می شود که طی روزهای اخیر مدارس تهران و بسیاری از شهر ها به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا تعطیل بود.

اخباری در فضای مجازی مبنی بر احتمال تعطیلی مدارس قرچک، ورامین و پیشوا و تهران منتشر شده است و تاکنون توسط مسئولان تایید نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باتوجه به تعطیلی امروز مدارس احتمال تعطیلی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هم وجود دارد و احتمال تعطیلی دانشگاه ها در هفته آینده نیز است.

حسن روحانی رئیس جمهور نیز امروز درباره روند تعطیلی ها هم گفت: "هر جایی که ستاد ملی مبارزه با کرونا از شنبه لازم دید اگر مدرسه، دبیرستان، دانشگاهی و محل اجتماعی یا مورد خاصی را تشخیص داد اعلام می کند.

بنابر این از روز شنبه همه روال‌ها با صورت عادی خواهد بود اگر مورد خاص و شرایط ویژه را ستاد ملی به آنها اعلام می کند و اجتهاد در برابر نص نباید داشته باشیم همه موظف هستند از ستاد اطاعت کنند."

به محض اطلاع از اخبار تعطیلی مدارس در اولین فرصت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: تعطیلی مدارس استان تهران تعطیلی مدارس کشور تعطیلی مدارس تهران صراط احتمال تعطیلی تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۲۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت بارندگی در تهران از دوشنبه تا چهارشنبه ، روز اول عید

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی استان تهران اعلام کرد: بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران امروز (۲۶ اسفند) نیمه ابری تا ابری، گاهی رگبار باران و وزش باد، با احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

روزهای یکشنبه (۲۷ اسفند) و و دوشنبه (۲۸ اسفند)، آسمان قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد به‌ویژه بخش‌های غربی و جنوبی و ارتفاعات استان در بعضی ساعات وزش باد شدید مورد انتظار است.

از بعد از ظهر روز دوشنبه تا روز چهارشنبه (اول فروردین ۱۴۰۳) با ورود و فعالیت سامانه بارشی به استان به‌تدریج افزایش ابر، در بعضی ساعات رگبار باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید، در ارتفاعات بارش باران و برف و رخداد مه و در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

از فردا تا روز دوشنبه افزایش نسبی دما و روز سه شنبه (۲۹ اسفند) و چهارشنبه (اول فروردین ماه ۱۴۰۳) کاهش محسوس دما مورد انتظار است.

بر اساس این گزارش، آسمان تهران فردا (۲۷ اسفند) نیمه‌ابری تا ابری، در بعضی ساعت‌ها افزایش باد، گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (۲۸ اسفند) نیمه ابری و غبار صبحگاهی، به‌تدریج ابری، در بعضی ساعت‌ها رگبار باران، گاهی وزش باد باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته، ایستگاه‌های میگون ۷.۱ میلیمتر، آبعلی ۵ میلیمتر، دماوند ۳.۱ میلیمتر، شمیرانات-اقدسیه ۲.۴ میلیمتر، ژئوفیزیک تهران ۱.۸ میلیمتر، لواسان ۱.۷ میلیمتر، شرق تهران ۱.۴ میلیمتر، فیروزکوه ۱.۱ میلیمتر و چیتگر ۰.۲ میلیمتر بارش ثبت کرده‌اند.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه توچال با کمینه دمای ۳ - درجه سانتیگراد، سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

کد خبر 839538 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم سازمان هواشناسي باران

دیگر خبرها

  • فال انبیا فردا سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای سامانه بارشی جدید در خراسان رضوی
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای سامانه بارشی جدید در خراسان رضوی/ دما کاهش می‌یابد
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از فردا
  • رگبار باران در تهران/ کاهش محسوس دما طی سه شنبه
  • فال انبیا فردا یک‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
  • وضعیت بارندگی در تهران از دوشنبه تا چهارشنبه ، روز اول عید
  • آخرین روز اداری در سال ۱۴۰۲ چه روزی است؟
  • اوقات شرعی ماه رمضان در تهران (اسفند ۱۴۰۲ و فروردین ۱۴۰۳)
  • زمان تعطیلی مدارس اعلام شد؛ مدارس تا چه تاریخی دایر خواهد بود؟