Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، «کریس مورفی» سناتور دموکرات آمریکا امروز سه شنبه در پیامی توئیتری اعلام کرد: ناتوانی دولت ترامپ در جدّی گرفتن ویروس کرونا بسیار ترسناک است.

این سناتور دموکرات آمریکا در ادامه نوشت: این کار به قیمت جان انسان‌ها تمام خواهد شد. بسیاری از ما از چند هفته پیش خواستار بودجه اضطراری کلان بودیم و ترامپ ما را نادیده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون، بودجه اختصاص یافته احتمالاً بسیار ناچیز و دیرهنگام است.

این درحالیست که کاخ سفید مدعی است دولت دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا قصد دارد از کنگره آمریکا بودجه‌ای ۲.۵ میلیارد دلاری را برای مقابله با ویروس کرونا طلب کند.

قرار است بیش از یک میلیارد دلار از این رقم صرف تهیه واکسنی برای درمان این ویروس فراگیر شود.

این درحالی است که نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، بودجه درخواستی از سوی کاخ سفید را با توجه به ابعاد بحرانی شیوع ویروس «نامناسب» و کم تلقی کرده و می‌گوید مجلس به نوبه خود بسته مالی راهبردی و پر و پیمانی را برای مقابله با بیماری تدارک خواهد دید.

ویروس کرونا نخستین بار از شهر ووهان استان هوبئی چین رواج پیدا کرد اما اکنون دامنه آلودگی آن به اکثر کشورهای جهان رسیده است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۲۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار دادستان شهریار به اخلال‌گران اجاره املاک

دادستان شهریار نسبت به اخلال‌گران در حوزه اجاره املاک و مستغلات هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از تهران، مهدی محمدی نسبت به اخلال‌گران در حوزه اجاره املاک و مستغلات هشدار داد و اظهار کرد: با مشاورین املاک مجاز و غیر مجاز و همچنین برخی از جریانات و دلالان که تأثیر مستقیم در این مقوله دارند، برخورد می‌شود.

وی افزود: پیرو بررسی‌های صورت پذیرفته تغییر غیر منطقی و معنادار در حوزه قراردادهای اجاره در سطح شهر خصوصاً در واحدهای تجاری که منتهی به تضییع حقوق شهروندان می‌شود به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

دادستان عمومی و انقلاب شهریار عنوان کرد: این دادستانی با دعوت از رؤسای ادارات مربوطه برای مقابله با این پدیده و با شناسایی افرادی که در این حوزه به‌عنوان اخلال‌گر در نظام اقتصادی فعال هستند با احراز هر گونه اتهام برخورد جدی و بدون اغماض از سوی دستگاه قضا خواهند شد.

منبع: فارس

کد خبر 745852

دیگر خبرها

  • خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ
  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • هشدار دادستان شهریار به اخلال‌گران اجاره املاک
  • اگر به ایران حمله کنید... ؛ هشدار جدید آمریکایی‌ها به اسرائیل
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • انتقاد افسران صهیونیست از ناتوانی نیروی هوایی در مقابله با حملات پهپادی حزب‌الله
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ
  • عملیات «وعده صادق» ناتوانی اسراییل را برملا کرد
  • اعتراف لیبرمن: بدون رادارهای آمریکایی و اطلاعات آنها، مقابله با حمله ایران ممکن نبود