Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@17:11:58 GMT

پیش‌بینی بارش 100 میلی‌متر باران در فریدون‌شهر

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۲۴۷۵

پیش‌بینی بارش 100 میلی‌متر باران در فریدون‌شهر

رئیس اداره هواشناسی شهرستان فریدن گفت: عمده فعالیت این سامانه بارشی در شهرستان‌های بوئین و میاندشت و فریدون‌شهر می‌باشد که تقریبا 100 میلی‌متر پیش‌بینی می شود و در شهرستان فریدن تقریبا 70 میلی‌متر است.

نوروز ملکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فریدن با اشاره به سامانه بارشی که از شب گذشته فعالیتش را در شهرستان فریدن آغاز کرده است، افزود: بارش‌ شدید باران از شب گذشته آغاز شده و تا اواسط روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره هواشناسی شهرستان فریدن گفت: شدت بارش‌ها از ظهر امروز افزایش یافته که احتمال سیلابی‌ شدن مسیل‌‌ها و طغیان رودخانه‌‌های فصلی نیز می‌رود. 

وی افزود: عمده فعالیت این سامانه بارشی در شهرستان‌های بوئین و میاندشت و فریدون‌شهر می‌باشد که تقریبا 100 میلی‌متر پیش‌بینی می شود و در شهرستان فریدن تقریبا 70 میلی‌متر است.

ملکی اظهار داشت: مجموع بارش‌های سال جاری در فریدن تاکنون نسبت به بارش‌های سال گذشته به میزان 35 درصد کاهش داشته است، که پیش‌بینی می شود طبق نقشه‌های هواشناسی بارش‌های پیش رو نیز نرمال باشد.

رئیس اداره هواشناسی فریدن با بیان این که همه محورهای غرب استان لغزنده است، هشدار داد: مردم از تردد و اسکان در حاشیه رودخانه‌ها و نهرهای این منطقه نیز خودداری کنند. 

وی افزود: ستاد بحران با برگزاری جلسه در چهار شهرستان فریدن بزرگ، آمادگی کامل خود را برای مواقع ضرور اعلام کرده است و در آماده باش کامل به سر می‌برند.

همچنین امیر امینی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خوانسار اظهار کرد: در طی 24 ساعت گذشته 20 میلیمتر باران در شهر خوانسار باریده است.

رئیس هواشناسی خوانسار گفت: در سال زراعی جاری 211 میلیمتر باراش در شهرستان باریده است که نسبت به مشابه سال گذشته با 250 میلیمتر 39 میلیمتر کاهش داشته است.

انتهای پیام/63086/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: سامانه بارشی هواشناسی فریدون شهر باران شهرستان فریدن میلی متر پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۲۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن مسیر فرعی مهرستان به ایرانشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سرگزی از شهروندان خواست از تردد‌های غیرضروری در مسیر‌های ارتباطی، اسکان در مسیل‌ها، حاشیه رودخانه‌ها و پایین دست سد‌ها خودداری کنند.
مدیرکل هواشناسی استان هم گفت: میزان بارش در کوشه از توابع شهرستان تفتان به ۴۰ میلی متر رسید که بیشترین میزان بارندگی استان در روز جاری بوده است.
حیدری افزود: از ۵۶ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی سیستان و بلوچستان از جمله از زاهدان ۳، چاه رحمان از توابع زاهدان ۳۰، زهک ۴.۶، میرجاوه و سنگان۱۲ میلی متر بارش باران گزارش شد.
وی بیان کرد: بارش‌های بهاری تا جمعه در سیستان و بلوچستان تداوم دارد.

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌های بی‌سابقه در یزد
  • تداوم بارش‌های بی‌سابقه در استان یزد
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • بسته شدن مسیر فرعی مهرستان به ایرانشهر
  • بارش‌های اخیر اردستان در نیم قرن گذشته بی‌سابقه بود
  • ارتفاع بارش در کوشه از توابع شهرستان تفتان به ۴۰ میلی متر رسید
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • آخرین جزئیات سیل در یزد | بارش بی سابقه باران در تفت ‌؛ آخرین شرایط در یزد چگونه است؟
  • ثبت بارش ۱۰۴ میلی متری باران در شیرآباد
  • طراوت باران بهاری در دیار هگمتانه