Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-29@23:00:14 GMT

سهرابی: محرومیت شجاعی ظلم به تراکتور است

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۲۵۰۴

سهرابی: محرومیت شجاعی ظلم به تراکتور است

آفتاب‌‌نیوز :

میرمعصوم سهرابی در گفت‌وگو با سایت تراکتور بیان کرد: در بازی تراکتور مقابل گل گهر سیرجان، داور بازی با سوت‌های خود و کارت زردهای مکرر، باعث برهم خوردن تمرکز تیم شده بود و در یکی از صحنه‌ها، کمک داور بازی با تصمیمی عجیب، مانع تک به تک شدن مهاجم ما با دروازه‌بان حریف شد که شجاعی به عنوان کاپیتان تیم با کمک داور صحبت کرد، ولی بلافاصله با کارت قرمز جریمه شد!

وی ادامه داد: ما پس از بازی با گل گهر سیرجان، چندین مرحله در خصوص داوری بازی و زمان حضور شجاعی در کمیته انضباطی، نامه‌نگاری کرده‌ایم؛ حتی بنده به همراه مدیر اجرایی تیم، علی‌رغم توصیه‌های پزشکان در خصوص شیوع بیماری کرونا در تهران، به صورت حضوری به کمیته انضباطی مراجعه کرده و طی مکاتبه‌ای رسمی، درخواست به تعویق انداختن زمان حضور این بازیکن در کمیته انضباطی را اعلام کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهرابی خاطرنشان کرد: به نظرم کمیته انضباطی کمی عجولانه این رأی را صادر کرده است؛ چرا که شجاعی کار غیرورزشی انجام نداده است و این بازیکن به عنوان کاپیتان تیم فقط با کمک داور بازی صحبت کرده و محرومیت یک جلسه‌ای را هم پشت سر گذاشته است.

وی تأکید کرد: واقعیت این است که ما بارها از سوی بازیکنان سایر تیم‌ها رفتارهای ناشایست را دیده‌ایم، برخی‌ها به بدترین شکل ممکن به داور اعتراض می‌کنند؛ ولی خبری از محرومیت برای آنان نیست!. کمیته استیناف به سوابق شجاعی در این فوتبال نگاه کند. این حکم کمیته انضباطی باعث تضعیف تراکتور از جهات مختلف می‌شود. خواسته من این است که قانون را برای همه به طور یکسان اجرا کنند و تمام بازیکنان تیم‌ها به یک چشم دیده شوند.

سرپرست باشگاه تراکتور تأکید کرد: همچنین در رأی صادر شده اعلام کرده‌اند که شجاعی در فضای مجازی به داور افترا زده است؛ این در حالیست که این بازیکن بیش از یک سال است که با رسانه‌ها گفت‌وگویی نداشته و بعد از بازی با گل گهر هیچ‌گونه اظهار نظری نکرده است. همه شجاعی را می‌شناسند و می‌دانند که این بازیکن ارزنده فوتبال کشورمان اهل شلوغ‌بازی و چنین کارهایی نیست.

وی تاکید کرد: بعد از ابلاغ رأی کمیته انضباطی شوکه شده و سریعاً با ارسال نامه‌ای اعتراض خود را به رأی صادره اعلام کردیم و قویاً موضوع محرومیت شجاعی را پیگیری می‌کنیم و انتظار می‌رود کمیته استیناف محرومیت این بازیکن را به طور کامل ببخشد.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سهرابی تیم تراکتور محرومیت شجاعی کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۲۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط‌بندی ساندرو تونالی در نتایج نیوکاسل؛ حمایت کامل باشگاه انگلیسی

اعتیاد به شرط‌بندی پیش از آن که به عنوان یک جرم تلقی شود، به حمایت کامل برای رهایی نیاز دارد.

طرفداری | اتحادیه فوتبال انگلیس ساعاتی پیش با انتشار یک بیانیه‌، ساندرو تونالی را به 50 بار نقض قوانین شرط‌بندی متهم کرد.

به گزارش تلگراف؛ ساندرو تونالی برای دومین بار به دلیل نقض قوانین شرط بندی متهم شده است. او ظاهرا روی دیدارهای نیوکاسل شرط‌بندی کرده، اگر چه گزینه انتخابی هافبک ایتالیایی برد تیمش بوده است. اولین شرط‌بندی تونالی در اوت 2023 ثبت شده است، جایی که او در اولین بازی‌اش با پیراهن نیوکاسل موفق به گلزنی شد. آخرین حضور او در دنیای دردسرسازی که منجر به محرومیت ده ماهه‌اش شد، مربوط به ماه اکتبر است. ساعتی پیش باشگاه انگلیسی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که از ساندرو تونالی حمایت می‌کند. مطابق سیستم جدید برخورد باز بازیکنان متخلف، به جای محرومیت و جریمه، از آن‌ها حمایت می‌شود. اعتیاد به شرط‌بندی پیش از آن که به عنوان یک جرم تلقی شود، به حمایت کامل برای رهایی نیاز دارد. در مورد تونالی، انتظار نمی‌رود او توسط اتحادیه فوتبال انگلیس با محرومیت از فوتبال مواجه شود. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • جنگ مجازی سپاهان و تراکتور!/ حواس کمیته‌های انضباطی و اخلاق کجاست؟
  • جنگ مجازی سپاهان و تراکتور!/ حواس کمیته های انضباطی و اخلاق کجاست؟
  • شرط‌بندی ساندرو تونالی در نتایج نیوکاسل؛ حمایت کامل باشگاه انگلیسی
  • جوابیه داور سابق به ادعای مدیر سپاهان!
  • سپاهان باشگاه تراکتور را تهدید کرد
  • علی دایی را محروم کردم، شیشه ماشینم را شکستند!
  • میوه با قیمت مناسب در کهگیلویه توزیع می شود
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت دو جلسه‌ای ژاوی
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت 2 جلسه‌ای ژاوی
  • رای انضباطی دیدار تیم‌های فوتبال فرا ایساتیس فارس و کانی کردستان