Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمد رضا نیکبخت روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: به همین منظور  بیمارستان شهدای عشایر نیز طی روزهای آینده  به این سیستم مجهز خواهد شد.

وی با بیان اینکه به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم تا پایان وضعیت شیوع احتمالی "کرونا" در استان کمبود تجهیزات وجود داشته باشد، اظهار داشت: هماهنگی های لازم با انستیتو پاستور برای آموزش کارشناسان آزمایشگاه استان برای انجام آزمایش نمونه "کرونا" در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در استان تاکنون حتی یک مورد مثبت کرونا گزارش نشده است، اظهار داشت: کرونا بیماری ویروسی و تنفسی است که آثار و علائم آن در تنفس خود را نشان می‎دهد.
وی ادامه داد: ممکن است فردی مراجعه کند که خود دارای بیماری تنفسی، آنفلوآنزا یا آسم شدید باشد و یا مشکل دیگر تنفسی داشته باشد که مجبوریم همه را براساس پروتکل و دستورالعمل وزارت بهداشت بستری کنیم.

نیکبخت ادامه داد:  پاسخ آخرین نمونه های ارسالی از لرستان همگی  منفی بوده است و خوشبختانه تاکنون مورد مثبت نداشتیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: هم اکنون ۱۵ پزشک متخصص عفونی در راستای مقابله با ویروس کرونا در استان فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه اکنون بیمارستان عشایر بعنوان مرکز مقابله با این بیماری در مرکز استان آماده شده است، اظهار داشت: به دستور وزارت بهداشت بیمارستان‌هایی از شهرهای استان از جمله الشتر و الیگودرز برای این مهم تخلیه شده است.

نیکبخت بر ضرورت رعایت نکات بهداشتی و لزوم انسداد راههای انتقال این بیماری تاکید کرد و گفت: رعایت بهداشت فردی و شستشوی مستمر دست و صورت و پرهیز از دست دادن و روبوسی توجه شود.

وی اظهار داشت:دانشگاه علوم پزشکی تمامی تمهیدات لازم را در نظر گرفته است، مردم با رعایت نکات بهداشتی کمک کنند که این بحران را به خوبی پشت سر بگذاریم.

برچسب‌ها ویروس کرونا لرستان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا لرستان ویروس کرونا لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۲۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان تیراندازی در خرم‌آباد دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نبی اله قاسمی امروز دوشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی یک فقره تیراندازی به سمت اماکن خصوصی، مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پلیس امنیت عمومی این شهرستان با رصدهای اطلاعاتی و تلاش‌های شبانه روزی دو عامل تیراندازی را در این رابطه شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی خرم آباد با بیان اینکه متهمان انگیزه خود را از ارتکاب این جرم اختلافات قبلی عنوان کردند، اظهار داشت: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

کد خبر 6079100

دیگر خبرها

  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • کلیپ دیده نشده از شهید سرلشکر حاج رحیمی
  • پروژه بیمارستانی «نیایش» خرم‌آباد در ایستگاه ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • شهید فائزه رحیمی جوانی با اندیشه‌های ناب انقلاب اسلامی بود
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • عاملان تیراندازی در خرم‌آباد دستگیر شدند
  • کشت سماق برای اولین بار در شهرستان اهر