Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-03-28@09:17:49 GMT

عرضه قلیان در تهران ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۲۵۵۴

خرداد: معاون نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتطامی تهران بزرگ اعلام کرد که درپی احتمال شیوع ویروس کرونا، عرضه قلیان در اماکن عمومی ممنوع شده است.
به گزارش خرداد ،سرهنگ نادر مرادی در گفت وگو با ایسنا، دراین باره گفت: با توجه به اعلام پزشکان، قلیان یکی از مواردی است که می تواند در شیوع ویروس کرونا نقش داشته باشد و از این رو با هدف حفظ سلامتی شهروندان و جلوگیری از شیوع این ویروس تصمیم بر آن شد که عرضه قلیان در تمامی واحدهای صنفی ممنوع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این ممنوعیت شامل قلیان سراها، کافی شاپ ها، سفره خانه ها و ... می شود، گفت: هماهنگی های لازم در این خصوص انجام شده است.
به گفته مرادی این ممنوعیت به تمامی واحدهای صنفی ابلاغ شده و در صورت مشاهده تخلف پلیس با آنها برخورد خواهد کرد. برچسب ها: قلیان ، تهران

منبع: خرداد

کلیدواژه: قلیان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۲۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط برای شیوع عوامل خسارت‌زای مرکبات در استان بوشهر فراهم است

احمد سبحانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به شرایط اقلیمی اوایل فروردین ماه و بارش‌های اخیر که باعث کاهش دما و افزایش رطوبت نسبی شده است شرایط برای شیوع و فعالیت تعدادی از عوامل خسارت زای مرکبات از قبیل بیماری شانکر باکتریایی مرکبات و تعدادی از آفات بخصوص شب پره مینوز برگ، انواع شته‌های مرکبات و پسیل آسیایی فراهم خواهد شد.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: در صورت عدم مدیریت صحیح، خسارت سنگینی به مرکبات استان وارد خواهد شد.

وی گفت: کارشناسان پهنه با حضور مؤثر در عرصه‌ها نسبت به ردیابی و پایش عوامل خسارت زای مرکبات اقدام کنند و اطلاعات ضروری را برای مدیریت اصولی این آفات به باغداران انتقال دهند.

کد خبر 6063893

دیگر خبرها

  • شرایط برای شیوع عوامل خسارت‌زای مرکبات در استان بوشهر فراهم است
  • افزایش قیمت دلار بازار مسکن را به کدام سو می‌برد؟
  • عرضه نرم افزار «جامع تفاسیر نور» در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم 
  • تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال ممنوع شد
  • تحویل سه هزار واحد مسکن مهر پردیس تا خرداد ماه
  • معابر پایتخت خلوت است/ ممنوع بودن سرعت و سبقت
  • هشدار به کشاورزان شمال استان اردبیل درباره شیوع زنگ زرد گندم
  • تردد وسایل نقلیه از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • پلمب ۲۶ واحد صنفی متخلف در مشهد
  • پلمب ۲۶ واحد صنفی در مشهد