Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-23@11:40:12 GMT

انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در دمشق

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۲۵۹۵

انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در دمشق

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، برای چندمین بار در هفته‌های گذشته، باز هم یک خودروی بمب‌گذاری شده در دمشق منفجر شد.

به نوشته خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) انفجار بمبی داخل یک خودرو در نزدیکی ورزشگاه «تشرین» در مرکز دمشق، یک کشته و یک زخمی بر جای گذاشت.

صبح امروز نیز انفجار مین‌های بر جای مانده از تروریست‌ها در منطقه «اللیرمون» در شمال شهر حلب موجب کشته شدن دو کارگر شهرداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر نیروهای ارتش و همپیمانان نیز بعداز ظهر امروز توانستند شهرک «بعربو» را در جنوب استان ادلب و در نزدیکی بزرگراه «ام-۴» به کنترل خود در آورند. روستاهای «معرتماتر» و «معرتصین» نیز در حومه شهرک «کفرنبل» در جنوب ادلب آزاد شد و تروریست‌ها به سمت کفرنبل فرار کردند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: حلب دمشق ادلب انفجار خودروی بمب گذاری شده در دمشق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۲۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرکز تروریست‌‌ها در جنوب شرق کشور برای ‌ضربه زدن به ایران

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: امروز تمرکز دشمن برای مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است و ما می‌توانیم با همفکری و انسجام مناسب بسیاری از مشکلات را برطرف کنیم - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار پاسدار احمد شفائی در جمع مسئولین و متولیان ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: دشمنان ما امروز گمان می‌کنند جوانان و نوجوانان ما که فضای معنوی اوایل انقلاب و جنگ تحمیلی را ندیده‌اند آن ارزش‌های والا را درک نمی‌کنند، اما در اتفاقات اخیر استان که توسط تروریست‌ها در جنوب رخ داد به چشم دیدیم که جوانان عزیز ما با چه همت و تلاشی در جهت دفاع از امنیت کشور ایثارگری کردند.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان افزود: ایثار و فداکاری جوانان ما در مقابله با تروریست‌های کوردل جای خرسندی فراوان دارد و این اتفاقات باری دیگر نشان داد که جوانان این مرز و بوم پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند. رمز پیروزی ما در عرصه های مختلف وحدت، همدلی و هم‌افزایی است و امروز ورزش استان نیز با همین رمز موفق توانسته است قدم‌های بزرگی را بردارد.

شفائی تاکید کرد: یکی از راه‌های نشان دادن استان و کشور در سطح جهانی ورزش است و این ظرفیت ارزشمند به خصوص می‌تواند برای استان ما بسیار غنیمت باشد. آن چیزی که ما امروز در جامعه خود شاهد هستیم این است که دشمن تلاش دارد تا جامعه‌ای افسرده، ناامید و شکست خورده از ایران را بسازد تا ایران اسلامی را درگیر خود کرده و در مقابل گسترش فرهنگ عظیم انقلاب نیر ایستادگی کند؛ ورزشکاران می‌توانند نقشی محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن ایفا کنند.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تقویت اراده، روحیه خودباوری و ایجاد نشاط در جامعه از مهمترین وظایف ورزشکاران و متولیان ورزش استان است؛ سیستان و بلوچستان جوان‌ترین استان کشور محسوب می‌شود و این بسیار ارزشمند است؛ این مسئله وظیفه ای بزرگ را بر گردن شما عزیزان ورزشکار و مسئولین ورزش استان می‌گذارد.

وی افزود: ورزشکاران باید الگویی شایسته برای همه اقشار جامعه ما باشند؛ قطعا تاثیر کلام و رفتار شما ورزشکاران بیش از دیگران بر جوانان اثرگذار است. امروز تمرکز دشمن برای مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است و ما می‌توانیم با همفکری و انسجام مناسب بسیاری از مشکلات را برطرف کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حملات موشکی مقاومت به «سدیروت»/ شنیده شدن صدای انفجار در «حیفا»
  • تمرکز تروریست‌‌ها در جنوب شرق کشور برای ‌ضربه زدن به ایران
  • سقوط 2 بالگرد نظامی ژاپن/ یک کشته و 7 مفقود
  • کشته شدن ۵۰ تروریست الشباب در سومالی
  • انفجار مین در شمال غرب پاکستان/ ۳ نفر کشته و زخمی شدند
  • داعش مسئولیت انفجار شب گذشته در کابل را برعهده گرفت
  • تله انفجاری با پوشش پرچم فلسطین یک صهیونیست را زخمی کرد + فیلم
  • تله انفجاری با پوشش پرچم فلسطین یک صهیونیست را زخمی کرد
  • کشته شدن یک رزمنده دیگر حزب‌الله
  • چهار کشته و زخمی در انفجار غرب شهر کابل