Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب و جنوب به شمال محور هراز نیمه سنگین و پر حجم گزارش شده و با توجه به بارش برف در این محور احتمال وقوع بهمن و رانش زمین وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان رخ نداده، گفت: از ساعت ۲۴ امشب تا ۵ صبح فردا چهارشنبه به دلیل تعمیرات راهداری محور هراز مسدود خواهد شد و به دلیل بسته شدن محور چالوس به دلیل خطرات موجود، بار ترافیکی به محور فیروزکوه منتقل خواهد شد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران بیان کرد: بنابراین هم وطنانی که قصد آغاز سفری را دارند مسافرت خود را به زمان دیگری موکول کنند زیرا در محور فیروزکوه هم شاهد بارش برف هستیم.

محبی افزود: تردد وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور فیروزکوه نیمه سنگین و پرحجم است و با توجه به بارش برف در این محور سطح جاده لغزنده و تردد به کندی صورت می‌گیرد. 

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ادامه داد: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی امشب شاهد بارش شدید برف در محورهای هراز و فیروزکوه خواهیم بود، بنابراین هم وطنان با تجهیزات کامل زمستانه به خصوص زنجیر چرخ، پوشاک گرم، تغذیه کافی و با باک بنزینی پر وارد محورها شوند و در صورت غیر ضروری بودن آغاز سفر، مسافرت خود را به زمان دیگری موکول کنند.

وی اضافه کرد: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب و جنوب به شمال محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین اما روان گزارش شده و در این محورهای مواصلاتی شاهد بارش باران هستیم و رانندگان باید در چنین شرایطی با رعایت سرعت مطمئنه، فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی و عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز تردد کنند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران تاکید کرد: هم وطنان در صورت ورود به محورها با رعایت مدیریت زمان سفر و اطلاع از وضعیت راه ها، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت به گونه ای که پس از هر دو ساعت رانندگی حداقل ۱۵ دقیقه را به استراحت و تجدید قوا پرداخته و سپس ادامه مسیر بدهند تا سفری ایمن و بدون خطر را سپری کنند.

وی اذعان کرد: ماموران پلیس راهور با آماده باش صد در صدی در سطح محورها حاضر هستند و با خودروهایی که مرتکب تخلفات راهنمایی و رانندگی شوند برخورد قانونی خواهند داشت و اجازه ورود خودروهای فاقد تجهیزات زمستانه به خصوص زنجیر چرخ را به محورهای کوهستانی نخواهند داد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: فرمانده پلیس راه محورهای هراز و فیروزکوه صراط فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۲۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است

رئیس پلیس راه مازندران از بسته بودن محور هراز به دلیل ریزش سنگ تا اطلاع ثانوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، یدالله جهان‌تاب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران با اشاره به مسدودیت محور هراز از ساعتی پیش، اظهار کرد: این محور به دلیل ریزش سنگ هم‌زمان با بارش باران برای تردد بسته شده است.

وی افزود: براساس گزارش دریافتی این محور در دو موقعیت پنجاب و بالاتر از آبشار تا امام‌زاده هاشم (ع) ریزش سنگ را داشته و تا اطلاع ثانوی هراز مسدود خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه رانندگان برای تردد از سایر محورهای مواصلاتی استفاده ببرند، در خصوص مسدودیت محور سوادکوه بیان کرد: هم‌اکنون این محور باز و عملیات اجرایی آن متوقف شده است.

جهان‌تاب خاطرنشان کرد: از رانندگان خواستاریم تا ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان مازندران با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

کد خبر 747141

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها؛ کوهنوردی ممنوع!
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • بازگشایی محور هراز
  • محور هراز باز شد
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • محور هراز بسته شد