Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،رامین اسبقی رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تبریز به تشدید نظارت بر مراکز عرضه مواد غذایی اشاره کرد و گفت: با توجه به لزوم رعایت کامل اصول بهداشتی در شرایط فعلی کشور، نظارت بر عملکرد مراکز فعال در این عرصه تشدید و به همین منظور تیم‌های تلفیقی نظارتی در سطح شهرستان تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه ۱۵ تیم نظارتی به‌طور مستقیم بر فعالیت مراکز گردشگری نظارت خواهند داشت، ادامه داد: تیم‌های نظارتی متشکل از کارشناس متخصص در حوزه میراث فرهنگی، انجمن حرفه‌ای مراکز پذیرایی گردشگری، تعزیرات حکومتی و علوم پزشکی و ... از روز یکشنبه ۱۱ اسفند ۹۸، با مراجعه به مراکز و تأسیسات گردشگری بر نحوه عملکرد آن‌ها و رعایت اصول بهداشتی نظارت داشته و در صورت مشاهده تخلف، مراکز مذکور به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تبریز ضمن اشاره به اینکه برای نخستین بار مدیریت تیم‌های نظارتی بر عهده بخش خصوصی خواهد بود، گفت: در شرایط فعلی ضدعفونی تأسیسات گردشگری و پذیرایی در اولویت اقدامات قرار دارد و توسط انجمن حرفه‌ای مراکز پذیرایی گردشگری استان انجام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، اسبقی در خاتمه اظهار کرد: با توجه به تعطیلی اماکن عمومی از سوی نهاد‌های ذی‌ربط، در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری نمایشگاه‌های صنایع‌دستی شهرستان تبریز در ایام نوروز طی روز‌های آتی تصمیم‌گیری به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رفاهی تفریحی میراث فرهنگی و گردشگری میراث فرهنگی صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۲۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر از صداوسیما برای سریال «نون‌خ» / موزه ملی فرقی با موزه لوور ندارد

عزت‌الله ضرغامی صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیأت دولت، گفت: جا دارد از سازمان صداوسیما به‌خاطر انعکاس خوب در حوزه صنایع دستی و سنت‌های بومی مردم در سریال نون خ تشکر کنم. در نمایش دادن سبک زندگی مردم و برنامه‌های محلی و سنتی و ترویج این زندگی پاک خیلی موفق بودند. تصور من این است که اگر اینها به صورت فیلم‌های کوتاه دربیاید، در حوزه تولید شادی و روحیه برای مردم، می‌تواند خیلی موثر باشد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره مقایسه موزه ملی با موزه لوور گفت: از من در مورد قیمت بلیط‌ها سوال شده بود و من گفتم رقم ۳۰ هزار تومان که سال‌ها تغییر نکرده بود، رقمی بسیار پایین و از همه دنیا ارزان‌تر است. حتی من گفتم که نمی‌خواهیم خودمان را با موزه لوور مقایسه کنیم که ۲۲ یورو و معادل ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

وی ادامه داد: خدمات خاصی در موزه لوور داده نمی‌شود و تقریبا همه موزه‌ها شبیه هم هستند و ما کارشناسان خیلی خوبی داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری میراث و گردشگری

دیگر خبرها

  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • هویت ملی در هر حوزه‌ای ثبت جهانی شود
  • اجرای طرح تشدید کنترل کیفی آب و کیفیت مواد غذایی در اهواز
  • تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون خ»
  • تشکر از صداوسیما برای سریال «نون‌خ» / موزه ملی فرقی با موزه لوور ندارد
  • توزیع مدل خاصی از قلیان تحت نظارت وزارت بهداشت | دسترسی به قلیان اکسیژن در این ۱۰ استان
  • ثبت ۴۱ میراث در فهرست آثار ملی البرز
  • «اخلاقی» سرپرست میراث فرهنگی استان سمنان شد
  • انتصاب مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان
  • اصفهان شناسنامه کشور در بخش میراث فرهنگی است