Web Analytics Made Easy - Statcounter

 اکبر فرج‌نیا روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، همراهی مشترکان خانگی در کاهش استفاده از وسایل پرمصرف مانند کولر گازی در زمان پیک فصل تابستان در کنار تغییر ساعت کاری واحدهای صنعتی را از جمله علل کاهش بار مصرفی نیروگاه ها عنوان کرد و نقش رسانه ها و آموزش های مدارس را در این رابطه مهم ارزیابی کرد .

وی با اشاره به افت فشار گاز نیروگاه های استان در ماه گذشته به علت برودت قابل توجه هوا و افزایش مصرف گاز خانگی، گفت: به همین خاطر سوخت مصرفی نیروگاه تبریز و سهند برای زمان‌های محدود از طریق سوخت مایع تامین شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرج نیا بر این اساس صرفه جویی در مصرف برق در فصل زمستان را هم ضروری دانست و گفت: با صرفه جویی ۱۰ درصدی، فشاری به نیروگاه ها نمی آید و نیاز به تغییر سوخت نخواهد بود .

وی با اشاره به ضرورت استمرار تولید انرژی برق، خاطرنشان کرد: ما در فصل زمستان هیچگونه مشکل تولید برق نداریم و اگر مشکلی هم ایجاد شد به خاطر افت فشار گاز بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌شرقی با اشاره به برگزاری رویداد استارت آپ ویکند صنعت برق به منظور بهره‌مندی از ایده های نو، گفت: این رویداد علمی - تجربی در جهت حمایت از کسب و کارهای مبتنی بر ایده های نو و تجاری سازی آنها در حوزه صنعت برق و در کنار آن، رفع چالش های موجود در این صنعت برگزار می شود.

برچسب‌ها انرژی برق مصرف بهینه برق شركت‌ توزيع نيروی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق مصرف بهینه برق شركت توزيع نيروی برق انرژی برق مصرف بهینه برق شركت توزيع نيروی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۲۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز

در این نمایشگاه شرکت‌های فعال در زمینه تولید، بازرگانی و ساخت ماشین آلات صنعت شیرینی و شکلات از ۱۱ استان و نمایندگی‌هایی از ۷ کشور محصولات و خدمات خود را عرضه کرده اند.

استاندار آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: تولید برای ماندگاری نیازمند کیفیت، نشان تجاری موثر و بازارسازی است.

رحمتی با اشاره به نقش نمایشگاه‌ها در توسعه شبکه بازار، ارائه هنرمندانه محصول در نمایشگاه‌ها و انعکاس رسانه‌ای نمایشگاه‌ها در بستر فضای مجازی را ضروری خواند.

وی با بیان اینکه صنعت شیرینی و شکلات آذربایجان شرقی به عنوان قطب این صنعت به جایگاه اصلی خود رسیده است صدور ۲۱۵ هزار تن محصولات صنایع غذایی و صادرات شیرینی و شکلات استان به ۷۹ کشور دنیا را نشانگر ظرفیت بالای استان در این بخش دانست.

هفدهمین نمایشگاه شیرینی و شکلات تا هفتم اردیبهشت در سالن امیرکبیر نمایشگاه بین المللی تبریز از ساعت ۱۵ تا ۲۱ دایر است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • صرفه جویی ۲/۵ میلیارد تومانی نیروگاه رامین اهواز با بازسازی دستگاه جت پرشر دیزل
  • صرفه جویی ۴۰ درصدی در مصرف آب با سیستم ابیاری زیر سطحی
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • در مصرف برق صرفه جویی کنید خودرو جایزه ببرید
  • گران‌ترین پاداش صرفه جویی در مصرف برق مشخص شد | ۴۷ میلیون جایزه برای مشترکان خانگی
  • با صرفه جویی در مصرف برق، خودرو جایزه بگیرید
  • جایزه خودرو برای صرفه‌جویی کنندگان در مصرف برق خانگی
  • صرفه جویی ۱۲۰۰ مترمکعبی مصرف آب در دانشگاه بیرجند