Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@07:56:46 GMT

۲۵ خانوار چرداولی در محاصره سیل قرار گرفتند

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۲۹۳۷

۲۵ خانوار چرداولی در محاصره سیل قرار گرفتند

روح اله پری زاده شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شدت باران که از روز گذشته آغاز شده خسارات فراوانی به زیرساخت های شهر سرابله وارد کرده است و با توجه به اینکه پل جنب اداره راهداری جوابگوی این حجم آب را نداشته و راه ارتباطی و تردد ۲۵ خانوار در این منطقه قطع شده است و هم اکنون این تعداد خانوار در  محاصره سیل قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: حجم آب های روان شده از مناطق اماراو کارزان، منطقه توه آسمان آباد و بانکول مشرف به شهر سرابله به این شهر هدایت و خسارات زیادی وارد کرده است.

شهردار سرابله اضافه کرد: هم اکنون تمامی عوامل شهرداری، راهداری و هلال احمر برای خدمت رسانی در سطح شهر قرار دارند و در دو مجموعه ورزشی شهر توسط هلال احمر چادر برای سکونت اضطراری خانوارهایی که در محاصره سیل قرار دارند برپا شده است. 

پری زاده با اعلام این که شدت باران باعث  آبگرفتگی معابر عمومی و پل ها شده است از شهروندان خواست: از تردد غیر ضروری پرهیز کنند تا شاهد هیچ گونه حادثه ناگواری نباشیم. 

وی تاکید کرد: شدت باران به اندازه ای است که امکان دارد خودروها را جابجا و تخریب کند لذا درخواست می شود از پارک کردن خودروها در مسیر سیلاب خودداری شود.

شهر سرابله با جمعیت ۱۵ هزار نفر به عنوان  مرکز شهرستان چرداول در ۳۰ کیلومتری ایلام قرار دارد. 

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا خدمت رسانی سیل شهرداری هلال احمر محاصره انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۲۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل طرح‌های نیمه تمام آموزشی در دولت سیزدهم شتاب گرفتند

رضا مراد صحرایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه تکمیل طرح‌های آموزشی نیمه تمام در دولت سیزدهم شتاب گرفته‌اند، ابراز داشت: از نمونه‌های بارز این طرح‌ها می‌توان به افتتاح استخر شهدای دانش‌آموز شهر سمنان اشاره کرد.

وی ضمن بیان اینکه اکثر این طرح‌ها بیش از یک دهه متوقف شده بودند، افزود: تخصیص اعتبارات لازم در دولت سیزدهم توانست تا حد زیادی به تکمیل این طرح‌ها کمک کند.

وزیر آموزش و پرورش ضمن بیان اینکه افتتاح طرح‌های آموزشی هزینه کرد نیست بلکه سرمایه گذاری برای آینده است، ابراز داشت: نفع بهره برداری این طرح‌ها به همه عموم مردم باز می‌گردد.

مراد صحرایی ضمن بیان اینکه طرح‌های با پیشرفت فیزیکی بالا در اولویت تخصیص اعتبار از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور قرار دارند، تصریح کرد: این طرح‌ها برای کل کشور تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید.

وی بابیان اینکه به دنبال ایجاد فضاهایی هستیم که علاوه بر دانش آموزان خانواده‌ها نیز از آن بهره مند شوند، افزود: قطعاً به سمت سوق دادن طرح‌ها با این نیاز گام بر خواهیم داشت.

کد خبر 6081970

دیگر خبرها

  • برخی مسئولان به دلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر گرفتند
  • برخی مسؤولان به دلیل کارهای بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر گرفتند
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام آموزشی در دولت سیزدهم شتاب گرفتند
  • ۴۲هزار نفر در اصفهان زیرپوشش کلاس‌های سوادآموزی قرار گرفتند
  • میرزازاده و درستکار برترین‌های کشتی آسیا لقب گرفتند
  • خانواده سرباز شهید «عدنان تخت رونده»مورد تجلیل قرار گرفتند
  • ◄ لیست پروژه های حمل ونقلی که در سال 1403 بودجه گرفتند+جدول
  • ۲۱ روستای چابهار در محاصره سیل و گرگروها
  • ۲۱ سارق منزل طی دو روز در گیلان دستگیر شدند
  • برپایی موکب پذیرایی هیات بابل در غزه فلسطین