Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@21:45:13 GMT

وزیر بهداشت: به قرنطینه کردن شهرها اعتقادی نداریم

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۲۹۷۶

وزیر بهداشت: به قرنطینه کردن شهرها اعتقادی نداریم

به گزارش جماران؛ وزیر بهداشت گفت: به قرنطینه کردن شهرها به دلیل اعتماد به آموزش و فرهنگ اعتقادی نداریم و تقاضا داریم که مردم شهرهای آلوده و شهر قم، این مناطق را ترک نکرده و ما را مجبور به قرنطینه اجباری با مدل‌های بسیار سنتی و قدیمی نکنند.

سعید نمکی عصر سه شنبه در حاشیه دیدار با امیر سیاری معاون هماهنگ کننده و امیر مداح معاون بهداشت و درمان ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: در راستای بسیج ملی مقابله با ویروس کرونا با شعار «کرونا را شکست می‌دهیم»  امروز با امیر سیاری از سوی ارتش دیدار داشتیم تا همکاری‌های بین بخشی تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  البته ارتش شریف بزرگوار جمهوری اسلامی ایران همیشه در روزهای سخت در کنار مردم و همکاران ما نظام سلامت بوده است.

وی ادامه داد: قرار شد که از ظرفیت‌های بی بدیل و مهم ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه در مورد ضدعفونی کردن انبوه مراکزی که نیازمند پاکسازی و ضدعفونی است، کنترل معابر و ورودی‌های شهرها و مراکز مهم کشور و برخی از قرنطینه‌هایی که داریم و کمک‌های تیم پزشکی، پرستاری و پشتیبانی در مناطق مختلف استفاده کنیم.

نمکی گفت: به مردم شریف ایران می‌گویم که نقاط بسیار آلوده‌ای مانند شهر قم به شدت تحت کنترل قرار دارد و میزان بیماران ترخیص شده مبتلا به کووید ۱۹ رو به افزایش است و میزان ابتلا گرچه در مواردی افزایش یافته، اما موارد مثبت نسبت به روزهای گذشته در مناطق آلوده‌تر رو به کنترل است و در برخی از استان‌های دیگر، مواردی از ابتلا به کووید ۱۹ شناسایی شده که اکثرا سابقه سفر و حضور در شهر قم را داشته‌اند.

وزیر بهداشت اظهار کرد: با ورود گسترده سازمان صدا و سیما و سازمان‌های مردم نهاد و شبکه‌های اجتماعی به عرصه همراهی با وزارت بهداشت، مردم بسیار هوشمندانه عمل می‌کنند و اگر به مسائل بهداشتی توجه کنند، به زودی می‌توانیم کرونا را نیز شکست دهیم.

به گزارش ایرنا،  تاکنون ۹۵ نفر در کشور به طور قطعی به کرونا مبتلا شده و ۱۵ نفر فوت کرده‌اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا سعید نمکی ویروس کرونا ویروس کرونا در ایران انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۲۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیست و نهم فروردین روزی برای تقدیر از بانیان امنیت برای مردم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،‌ یکی از ارکان مهم اقتدار نیرو‌های مسلح کشور، ارتش جمهوری اسلامی ایران است که از ابتدای انقلاب تاکنون در همه شرایط و زمان ها، حضوری موثر و غیرقابل انکار داشته و دارد؛ استان قم ۶۰۰ شهید و ۳هزار ۵۰۰ جانباز و ایثارگر ارتشی تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

امروز بیست و نهم فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دفاع از شرف، مردم و پرچم مقدس است
  • در نامه ای به وزیر بهداشت: وزارت بهداشت حذف هپاتیت C در ایران را اعلام کند
  • بیست و نهم فروردین روزی برای تقدیر از بانیان امنیت برای مردم
  • امیرعبداللهیان روز ارتش را تبریک گفت
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • بزرگداشت روز ارتش با رژه نیرو‌های مسلح در شاهرود+ فیلم
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • بزرگداشت روز ارتش با رژه نیرو‌های مسلح در شاهرود
  • یک «کام» تلخ تا مرگ زودرس/ فقط «دخانیات» تحریم نشد!
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد