Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، سید پرویز فتاح در حاشیه افتتاح منطقه یک آزادراه تهران-شمال اظهار داشت: در رابطه با این پروژه همکاری خوبی بین دولت و بنیاد مستضعفان شکل گرفته است.

وی افزود: قرار بود که ابتدا بنیاد مستضعفان سرمایه گذار ۱۰۰ درصدی در این پروژه داشته باشد؛ اما این رقم به ۵۰ درصد کاهش یافت؛ به نحوی که البته طرفین توافقنامه منطقه یک به تمام تعهدات خود و سرمایه گذاری ۱۰۰ درصدی در این منطقه عمل کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه در طول ساخت منطقه یک، از فاز دو نیز غافل نبودیم گفت: اما به رغم پایین بودن سرعت ساخت این منطقه، هم اکنون از پیشرفت ۳۱ درصدی برخوردار است.

فتاح در ادامه یادآور شد: رئیس جمهوری در بازدید از منطقه دو دستور تدوین و امضای یک توافقنامه سه جانبه میان وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مستضعفان و سازمان برنامه و بودجه را نیز صادر کرد.

رئیس بنیاد مستضعفان خاطرنشان کرد: تکمیل باند رفت منطقه دو ۲,۰۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است و بنیاد مستضعفان به تعهد ۵۰ درصدی خود در این پروژه متعهد است.

وی یادآور شد: راهکارهایی اندیشیده شده تا دولت نیز به طور کامل تعهدات خود را انجام دهد و در پایان دولت دوازدهم شاهد افتتاح باند رفت منطقه دو آزادراه تهران-شمال باشیم.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: رئیس بنیاد مستضعفان وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۲۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان ایثارگران

به گزارش خبرنگار مهر، محمود پاکدل ظهر سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان البرز و استاندار گفت: امروز نیاز جامعه ایثارگری ۲۵۰ هزار میلیارد تومان است که در دولت سیزدهم و با پیگیری‌های رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بودجه بنیاد از ۳۰ هزار میلیارد تومان به ۹۰ هزار میلیارد تومان رسید اما هنوز پاسخگوی نیاز جامعه ایثارگری نیست.

وی با اشاره به اینکه در این افزایش‌ها سعی شده به حداقل بگیرها توجه بیشتری شود و با بیان اینکه در سال جاری مستمری والدین معظم شهدا و حق پرستاری رشد خوبی داشته است، مطرح کرد: در بحث درمان، سرانه هر ایثارگر از ۱۷۵ هزار تومان به بیش از ۸۰۰ هزار تومان افزایش یافته و در مجموع حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان ایثارگران در سال جاری پیش بینی شده است اما هنوز با قوانین فاصله دارد.

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: قانون در بعضی از موارد دستگاه‌های اجرایی را موظف به ارائه برخی خدمات مانند مسکن کرده اما ایثارگران اجرای آن را از بنیاد شهید و امور ایثارگران توقع دارند.

پاکدل با اشاره به وضعیت مسکن ایثارگران خاطرنشان کرد: ۶۰ درصد ایثارگران تاکنون نتوانسته‌اند از خدمات قانونی مسکن استفاده کنند و این یکی از موضوعات مهمی است که پیگیر آن هستیم و بدین منظور برنامه عملیاتی تدوین و نوشته شده است تا بتوانیم موضوع مذکور را در قانون جهش تولید مسکن لحاظ کنیم.

وی با تاکید بر اینکه برخی قوانین در حوزه ایثارگران نیاز به تغییر دارد، افزود: در این زمینه دولت و مجلس به جمع بندی رسیده‌اند که برخی قوانین نیاز به تغییر دارد، ما هم در بنیاد با تشکیل کمیته‌ای درصدد جمع بندی و ارائه نظرات برای تغییرات قانون هستیم، لذا استانداران با توجه به شناخت و تسلط خود و همکاری با بنیاد نظرات خود را در این خصوص منتقل کنند.

مجتبی عبداللهی، استاندار البرز نیز با اشاره به اینکه ایثارگران سرمایه‌های اجتماعی و قشر ویژه جامعه هستند، گفت: ایثارگران بهترین دارایی خود را فدای ارزش‌های نظام اسلامی و امنیت ما کردند و از دارایی خود گذشتند لذا باید به صورت جهادی و صادقانه به آنان خدمت کرد.

وی تصریح کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران طی سال‌های متمادی با تغییرات مدیران فراز و نشیب‌های بسیاری داشته و این بر روند خدمت رسانی به ایثارگران تأثیر داشته است. من معتقد هستم با ظرفیت‌هایی که در کشور وجود دارد می‌توانیم مشکلات ایثارگران را حل کنیم.

استاندار البرز بیان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران جای خاص و ویژه ای است که فعالیت در آن اجر معنوی بالایی دارد. فردی که مدیریت این دستگاه را بر عهده می‌گیرد باید صبور باشد و به صورت جهادی به ایثارگران خدمت کند. در بحث مسکن، معیشت، اشتغال و سایر حوزه‌های خدمت رسانی به ایثارگران باید تلاش شود.

عبداللهی مطرح کرد: امروز درصد بالایی از جامعه ایثارگری با مشکل مسکن مواجه هستند و بنیاد شهید و امور ایثارگران باید برای آن چاره اندیشی کند. فلسفه وجودی بنیاد خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هستند و باید به این عزیزان نگاه ویژه و خدمات قابل قبولی ارائه شود.

کد خبر 6086910

دیگر خبرها

  • پیش بینی حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان ایثارگران
  • احداث بیش از ۵۶۰ مسکن خیرساز در استان اردبیل
  • اخذ مجوز ماده ۲۳ برای اجرای باند دوم دهق به گلپایگان
  • احداث قطعه اصحاب شهدا در بجنورد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی
  • تکمیل طرح‌های مسکن در تنگستان تسریع شود
  • نیاز ۱۵۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل جاده بیرجند - قاین
  • افزایش۱۴ درصدی تولید گوشت‌مرغ در خراسان رضوی
  • افزایش ۲۴ درصدی جوجه ریزی در استان گلستان
  • نیاز ۱۲۰ همتی برای تکمیل کل شبکه آب‌های سطحی/هزینه هر متر کانال ۱۰۰ الی ۱۵۰ میلیون تومان است+فیلم