Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای عالی امنیت ملی در حساب کاربری خود در توییتر در واکنش به مداخله مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا در امور داخلی ایران نوشت: هنوز هیچ خبر دقیقی درباره حقیقت عین‌الاسد از سوی کاخ سفید منتشر نشده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، دریابان علی شمخانی در حساب کاربری خود در توییتر در واکنش به مداخله مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا در امور داخلی ایران نوشت: هنوز هیچ خبر دقیقی درباره حقیقت عین‌الاسد از سوی کاخ سفید منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر شورای عالی امنیت ملی در این توییت افزود: ابراز نگرانی پمپئو از آنچه پنهان‌کاری ایران درباره کرونا می‌خواند، در حالی است که هنوز هیچ خبر دقیقی درباره حقیقت عین‌الاسد، هواپیمای جاسوسی در افغانستان، کشته‌های امسال آنفولانزا در آمریکا و... از سوی کاخ سفید منتشر نشده است.

 

وزیر خارجه آمریکا پیشتر در اظهاراتی مدعی شده بود که آمریکا به شدت نگران است که ایران شاید درباره شیوع کروناویروس جزییاتی را پنهان کرده باشد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: عین الاسد علی شمخانی شمخانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۳۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه ایران وارد نیویورک شد

به گزارش جماران از وزارت خارجه، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه رایزنی‌های منطقه‌ای و بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت مظلوم فلسطین، دقایقی قبل، به منظور شرکت در نشست شورای امنیت در خصوص فلسطین و نیز استمرار رایزنی‌ها با مسؤلان بین‌المللی، وارد فرودگاه جان اف کندی نیویورک شد. 

رئیس دستگاه سیاست خارجی کشورمان در این سفر ضمن سخنرانی در جلسه شورای امنیت، ملاقات با دبیر کل سازمان ملل متحد، با سفرای کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی در محل سازمان ملل خواهند داشت. انجام چندین ملاقات دوجانبه و مصاحبه مطبوعاتی نیز از دیگر برنامه‌های وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در این سفر خواهد بود.

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده پاکستان در سازمان ملل با وزیر خارجه ایران
  • حضور وزیر امور خارجه در جلسه شورای امنیت
  • چین: امیدواریم آمریکا خودبرتربینی را کنار بگذارد
  • نشست شورای امنیت درباره غزه 
  • ببینید| لحظه ورود وزیر خارجه ایران به آمریکا پس از حمله به اسرائیل
  • وزیر خارجه ایران وارد نیویورک شد
  • وزیر خارجه راهی نیویورک شد
  • همه راه ها به تهران ختم می شود
  • جزییات اقدام عجیب آمریکا برای حضور وزیر امور خارجه ایران در نیویورک
  • باقری به روسیه سفر می‌کند