Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@18:26:59 GMT

نقش موثر کنارک در حوزه آبزیان دریایی

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۳۰۰۹

نقش موثر کنارک در حوزه آبزیان دریایی

معاون امورنوسازی و هماهنگی استان‌های سازمان برنامه وبودجه بر نقش سازنده کنارک در اقتصاد استان و کشور در بحث آبزیان دریایی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، عصر امروز علیرضا نعمتی معاون امورنوسازی و هماهنگی استان‌های معاونت توسعه منابع انسانی سازمان برنامه وبودجه به همراه هیاتی بلند پایه از شهرستان کنارک در جنوب سیستان و بلوچستان بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از نزدیک از اسکله ساماندهی قایق های کنارک، محله چادران، سد مخزنی کهیر، اسکله بندر تنگ و محور کنارک جاسک بازدید کرد.

معاون امور نوسازی و هماهنگی استان‌های سازمان برنامه وبودجه در این بازدید بر نقش سازنده شهرستان کنارک در اقتصاد استان و کشور در بحث آبزیان دریایی تاکید کرد.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: اقتصاد منابع انسانی سیستان و بلوچستان توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۳۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبلی: تحقق شعار سال را دنبال می‌کنیم

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: بعد از تعیین شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب، جلسه کارشناسی در حوزه برنامه‌ریزی صدا و سیما تشکیل شد و شورای معاونان به‌طور مفصل برای راه‌های تحقق جهش تولید با مشارکت مردم بحث و بررسی کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درخصوص برنامه‌های این سازمان برای تحقق شعار سال بیان کرد: بعد از تعیین شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب، جلسه کارشناسی در حوزه برنامه‌ریزی صدا و سیما تشکیل شد و شورای معاونان به‌طور مفصل برای راه‌های تحقق جهش تولید با مشارکت مردم بحث و بررسی کردند.

وی افزود: مقرر شد مصادیق مشارکت مردم در افزایش تولید معیّن شود و قوانین و اسناد بر زمین مانده که تحقق شعار سال منوط به اجرای آن است، در دستورکار فوری قرار بگیرد. هم‌چنین نحوه تولیدات رسانه ملی با کمک و مشارکت مردم تا قبل از پایان هفته دوم فروردین توسط مسئولان و کارشناسان این سازمان بررسی خواهد شد. براساس سند تحول رسانه ملی، امسال و در ایام تعطیلات نوروزی دو تنوع قابل توجه شامل تنوع در تولیدات برنامه‌ها اعم از برنامه‌های سرگرمی و نوروزی و حضور میهمانان در برنامه‌ها داشتیم.

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: به‌همین دلیل براساس بازخوردهای اولیه، امسال افزایش بیش از 8 درصدی مخاطبان برنامه‌های نوروزی را نسبت به سال گذشته شاهد بودیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برخی وزرا مانند وزیر کشور و اطلاعات و امور خارجه با هماهنگی رهبری معرفی می‌شوند؛ در دولت دوازدهم به دلایلی رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با ایشان هماهنگ شد
  • انتخاب روستای فهرج یزد به عنوان روستای هدف گردشگری
  • جبلی: تحقق شعار سال را دنبال می‌کنیم
  • منظور: بودجه ۱۴۰۳ بدون کسری است +فیلم
  • همکاری سازمان بنادر با نیروی دریایی صمیمی بوده است
  • ۸۷ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر اسکان یافتند
  • بازدید معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سازمان فاوا شهرداری مشهد
  • مکاتبه معاون وزیر صمت با واردکنندگان خودرو: برنامه واردات را اعلام کنید
  • ضرورت توجه به برنامه‌های فرهنگی و تربیتی جهت کاهش وقوع جرم
  • بازدید معاون دادستان کل کشور از اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی اصفهان