Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار اسماعیل اسماعیلی غروب سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه فرمانده سپاه قدس گیلان وضعیت استان در زمینه شیوع ویروس کرونا را به اطلاع سردار سلامی فرمانده سپاه رسانده است، اظهار کرد: با دستور سردار سلامی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موظف شد تا روز پنجشنبه بیمارستان صحرایی سپاه در گیلان راه‌اندازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی با بیان اینکه بیمارستان صحرایی سپاه با درخواست وزارت بهداشت و به منظور همکاری با دانشگاه علوم پزشکی گیلان دایر می‌شود، گفت: اقدامات لازم برای جانمایی و برپایی این بیمارستان صحرایی در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه سپاه از تمام ظرفیت خود برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده می‌کند، ادامه داد: با دستور فرمانده سپاه قدس گیلان، بخش اورژانس درمانگاه امام سجاد (ع) سپاه در رشت از امشب به صورت شبانه‌روزی به عموم مردم خدمت‌رسانی می‌کند.

معاون اجرایی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سپاه پاسداران تمام تمرکز خود را بر مسئله خدمت‌رسانی به مردم و بیماران قرار داده است، افزود: درمانگاه‌های منتصب به سپاه قدس گیلان در شهرستان‌های استان از فردا به طور شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی به مردم است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا بیمارستان خدمت رسانی به مردم سپاه پاسداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شبانه روزی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی بیمارستان صحرایی سپاه قدس گیلان خدمت رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۳۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی گیلانی ها در حمایت از مردم غزه

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با انتشار اطلاعیه‌ای از برگزاری تظاهرات حمایت از مقاومت مردم مظلوم و مقتدر غزه و پاسخ مشروع نظام مقدس جمهوری اسلامی به تجاوز رژیم جنایتکار و اشغالگر صهیونیستی، پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه ۳۱ فروردین در سراسر استان گیلان خبر داد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

مردم شریف و قدرشناس ایران اسلامی در چند روز اخیر به شکل‌های مختلف همانند برگزاری تجمع، کاروان خودرویی، جشن و نورافشانی ضمن اعلام تقدیر، تشکر و حمایت همه‌جانبه از اقدام مقتدرانه و هوشمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام عملیات گسترده و موفق پهپادی موشکی علیه رژیم نامشروع، جنایتکار و متجاوز صهیونیستی و ابراز خوشحالی از پاسخ قاطع و دشمن‌کوب نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اقدام تروریستی، ضدبشری و رذیلانه حمله به کنسولگری ایران، به شجاعت و اقتدار فرزندان برومند و سلحشور خود افتخار نمودند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش و شیطان‌سیرت صهیونیستی و همچنین تقدیر و تشکر از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام عملیات پیروزمندانه «وعده صادق»، از عموم مردم استان دعوت می‌نماید تا با حضور گسترده و پرشور خود در تظاهرات حمایت از مقاومت مردم مظلوم و مقتدر غزه و پاسخ مشروع نظام مقدس جمهوری اسلامی به تجاوز رژیم جنایتکار و اشغالگر صهیونیستی که پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه ۳۱ فروردین در همه میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان گیلان و در شهر رشت از میدان مصلی به سمت میدان فرهنگ برگزار می‌گردد، برگ زرین دیگری بر صحیفه افتخارات گیلانیان غیور و ولایت‌مدار بیفزایند.

کد خبر 6080668

دیگر خبرها

  • یگان‌ امدادی سپاه تا پایان خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده حضور دارد
  • یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی به مردم سیل زده در منطقه حضور خواهند داشت
  • تداوم خدمت‌رسانی سپاه به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • با دستور سرلشکر سلامی یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی به مردم سیل زده در منطقه حضور خواهند داشت
  • حضور یگان‌های امدادی سپاه در مناطق سیل زده تا پایان خدمت رسانی
  • حضور یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی در مناطق سیل زده
  • یگان‌ امدادی سپاه تا پایان خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده حضو دارد
  • بانک‌ها و بیمارستان‌ها در روز پنج‌شنبه تعطیل نخواهند بود
  • برگزاری راهپیمایی ضد صهیونیستی گیلانی ها در حمایت از مردم غزه
  • برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی گیلانی ها در حمایت از مردم غزه