Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دفتر مدیرعامل جنسیت:خانم  حتما سابقه کار حداقل 5 ساله در دفتر مدیریت مسلط به کلیه کارهای اداری از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند و یا با شماره تلفن‌ زیر تماس حاصل نمایند. اطلاعات تماس تلفن 02122722508 ایمیل h.jahangiri@sanazsania.com

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۳۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشریه آمریکایی: رشد صنایع دفاعی ایران نتیجه تحریم است

یک نشریه آمریکایی پیشرفت‌های ایران در زمینه ساخت تسلیحات بومی را ناشی از تحریم‌های بین‌المللی علیه تهران دانسته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، یک پایگاه آمریکایی در تحلیلی روز سه‌شنبه با اشاره به رونمایی از نسخه پیشرفته سامانه پدافند هوایی باور 373 با استناد به مقامات ایران، از این سامانه به عنوان تسلیحاتی یاد کرده که قادر به نابود کردن هواپیماهای پنهان‌کار آمریکا است.

پایگاه نیوزویک در این تحلیل به قلم «جان جکسون» نوشته است که باور 373 که در داخل ایران تولید شده برای اولین بار در سال 2019 عملیاتی شد و از لحاظ قابلیت‌ها می‌توان آن را با سامانه‌های موشکی اس-300 روسیه و سامانه پاتریوت که ساخت آمریکا است مقایسه کرد. 

نویسنده با یادآوری اینکه ایران در جریان یک مراسم نظامی در روز 17 آوریل از سامانه باور 373 رونمایی کرد گفت این اقدام در شرایطی انجام شده که تنش‌ها میان ایران و اسرائیل بعد از پاسخ تهران به حمله تل‌آویو به ساختمان کنسولی ایران در سوریه کماکان ادامه دارند.

به نوشته نیوزویک، نشریه نظامی SOFREP به تازگی یکی از گزارش‌های خود را به بررسی نسخه جدید باور 373 اختصاص داده و درباره آن نوشته است: «این تحولی مهم برای صنایع دفاعی ایران است که هم خوداتکایی فزاینده ایران و هم آرمان‌هایش برای داشتن یک شبکه دفاعی پیشرفته‌تر را نشان می‌دهد.»

SOFREP نوشته مقام‌های ایرانی «ادعاهای جسورانه‌ای» درباره این سامانه مطرح کرده‌ و از جمله گفته‌اند که قابلیت‌های آن با سیستم اس‌400 روسی برابری دارد و حتی از آن نیز توانمندتر است.

این نشریه رشد بخش دفاعی ایران را به تحریم‌های بین‌المللی ربط داده و نوشته که این تحریم‌ها موجب شده تهران منابع بیشتری را به ساخت سلاح‌های داخلی اختصاص دهد. SOFREP علاوه بر این نوشته دلیل دیگر این است که ایران با کشورهایی مانند روسیه و چین همکاری‌های راهبردی دارد.

در بخش دیگری از گزارش نشریه مذکور تصریح شده که یکی از اهداف ایران از رونمایی از نسخه ارتقاءیافته باور 373 ارسال پیام بازدارندگی علیه دشمنانش به ویژه در شرایط پیچیده ژئوپولیتیک در خاورمیانه است.

سردار پاکپور: دشمن به باور قطعی رسیده که شکست ایران غیرممکن استساخت نسخه دوم سامانه باور373 در دستور پدافند هوایی ارتش

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشریه آمریکایی: رشد صنایع دفاعی ایران نتیجه تحریم است
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • افتتاح اولین کتابخانه تخصصی مستقل کودک در خراسان جنوبی
  • فهرست مراکز کاردرمانی در مشهد
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می ماند
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند
  • ساخت و بازسازی ۴۲۰۰ قطعه تخصصی در نیروگاه بندرعباس
  • حمایت فرانسویان از فلسطین
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است