Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@19:31:05 GMT

تهیه ۷۰ مصوبه برای مقابله با کرونا در مازندران

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۳۰۹۵

تهیه ۷۰ مصوبه برای مقابله با کرونا در مازندران

احمد حسین زادگان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تشکیل ستاد مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: تاکنون چهار جلسه قرارگاه زیستی و مقابله با کرونا در استان تشکیل شده است که ۷۰ مصوبه داشته است.

وی بررسی و پایش وضعیت بیماران و آمادگی دستگاه‌ها برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا از جمله اهداف ستاد مقابله این بیماری در استان اعلام کرد و گفت: باید از ظرفیت همه رسانه‌ها برای ارتقای اگاهی بخشی به افکار عمومی بهره برد زیرا تدابیر پیشگیرانه اولویت اساسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به استقرار گیت هایی در مبادی ورودی استان شامل فرودگاه‌ها، راه آهن و راه‌ها برای بیماریابی و تست این بیماری از مسافران اظهار داشت: مازندران درگیر ویروس کرونا است و از مسافران تقاضا داریم از سفرهای غیرضرور به استان پرهیز کنند.

استاندار مازندران از آماده سازی مناطق اسکان توسط هلال احمر خبر داد و گفت: برای پیشگیری از سرایت ویروس کرونا، برگزاری جشنواره‌ها و برنامه‌ها لغو و نسبت به تعطیلی اماکن ورزشی و زیارتی اقدام شده است.

حسین زادگان درباره برگزاری نماز عبادی و سیاسی در جمعه پیش روی گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم رایزنی‌هایی با نماینده ولی فقیه در استان داشتیم تا در صورت تأیید و هماهنگی شورای سیاستگذاری کشور، این هفته نمازجمعه اقامه نشود و منتظر تصمیم گیری در این زمینه هستیم.

تاکنون ابتلای دو مازندرانی به ویروس کرونا تأیید شده است..

کد خبر 4863338

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد حسین زادگان استانداری مازندران ویروس کرونا انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس بارش برف شهرکرد گرگان قزوین شیراز بیرجند بارش باران یاسوج ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۳۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) انتشار ویروس جدیدی به نام پزشک‌بلاگری

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • نگاه دولت در عرصه پیشگیری از اعتیاد حمایتی است
  • توزیع نان کامل در ۲۵ نانوایی شیراز
  • مقابله با سوداگران زمین با همکاری مردم میسر می‌شود
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • (ویدئو) انتشار ویروس جدیدی به نام پزشک‌بلاگری
  • برای مقابله با وقوع سیلاب‌ها راهی جز آبخیزداری و آبخوان‌داری وجود ندارد
  • سندروم پس از کرونا چیست؟