Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس فروش جنسیت:خانم، آقا مسلط به Office به ویژه Word و Excel و Power Point حداقل کارشناسی فنی، بازرگانی و یا رشته های مرتبط آشنا به اصول و مبانی فروش مسئولیت پذیر، با پشتکار و انگیزه بالا و علاقمند به کار تیمی مسلط در نامه نگاری و مذاکرات تلفنی برگزاری جلسات دارای نظم و دقت و سرعت عمل در انجام امور روابط عمومی قوی آشنا به فنون مذاکره و برقراری ارتباط موثر با دیگران علاقمند به یادگیری آشنایی به زبان انگلیسی امتیاز ویژه محسوب می شود ترجیحا ساکن غرب تهران حقوق ثابت بیمه تامین اجتماعی  از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس ایمیل resome.pr@gmail.com آدرس: محل کار: بزرگراه فتح

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۳۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم استقلال - پرسپولیس چند؟

  پس از تأیید‌صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس از سوی سازمان خصوصی‌سازی، مزایده رسمی برای واگذاری ۸۵ درصد از سهام این دو باشگاه از صبح دیروز (دوشنبه) در فرابورس آغاز شد و در نهایت سهام سرخابی‌ها به فروش رفت.قرار بود در این مزایده ۸۵ درصد از سهام پرسپولیس به شش بانک شهر،ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین و ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال به شرکت پتروشیمی خلیج‌فارس و چهار شرکت زیرمجموعه آن واگذار شود. در همین راستا بلوک ۸۵ درصدی استقلال و پرسپولیس معامله شدند.
محمود قامت، معاون نظارت و واگذاری سازمان خصوصی‌سازی در مورد مزایده سرخابی‌ها و معامله آن، اظهار کرد: امروز متقاضیان خرید دو باشگاه از طرف شرکت فرابورس اجازه حضور در رقابت پیدا کردند به‌طوری که توسط کنسرسیومی متشکل از شرکت‌های پتروشیمی هلدینگ خلیج‌فارس، پتروشیمی پارس، پتروشیمی بوعلی، پتروشیمی شهید تندگویان و پتروشیمی بندر امام درخواست خود را برای خرید ۸۵ درصد سهام شرکت استقلال ارائه کردند و این معامله انجام شد.وی افزود: کارگزار خریدار قیمت خرید هر سهم پایه باشگاه استقلال ۳۰۴۶ ریال در سامانه معاملات وارد کرده بود که کارگزاری بانک صنعت و معدن برای فروش سهام این باشگاه از طرف دولت بود و مطابق رویه‌ها و مقررات معاملات فرابورس، این معامله در سامانه معاملات قطعی شد که ارزش کل آن ۲۷۹۳ میلیارد تومان است.
معاون سازمان خصوصی‌سازی در مورد واگذاری باشگاه پرسپولیس نیز گفت: برای خرید ۸۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس نیز کنسرسیومی متشکل از بانک‌های شهر، ملت، صادرات، اقتصاد نوین و بانک رفاه، پس از اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذی‌صلاح و ذی‌ربط، به‌صورت مشترک درخواست خرید سهام شرکت پرسپولیس را ارائه کردند.وی افزود: این شش بانک از طرف کارگزار خریدارشان قیمت هر سهم معادل را ۳۵۸۰ ریال در سامانه معاملات درج کردند که کارگزار فروشنده سهام به نمایندگی از طرف دولت، کارگزاری بانک ملی ایران بود و این معامله هم مطابق رویه قطعی شد. قامت کل ارزش معامله ۸۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس را حدود ۳۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.
   
جزئیات معامله ۶۰۰۰ میلیاردی سرخ‌آبی‌ها 
سید‌احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد درخصوص واگذاری استقلال و پرسپولیس گفت: امروز ۸۵ درصد سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش غیردولتی واگذار شد. سال ۱۴۰۰ دولت سیزدهم در شرایطی روی کار آمد که هر دو باشگاه به‌جهت عدم رعایت ضوابط AFC دچار محرومیت شده بودند، در همان سال ستادی برای هماهنگی واگذاری دو باشگاه بین وزارت ورزش و سازمان خصوصی‌سازی و سازمان بورس به ‌نمایندگی از وزارت اقتصاد دراین ستاد حضور داشتند.وی افزود: دراسفند ۱۴۰۰ اولین گام در این حوزه برداشته شد. این اتفاق در‌حالی انجام شد که در طول سه دولت گذشته و ازسال۱۳۷۶ شاهد تلاشی ناکام بودیم. درسال۱۴۰۰وباحضور۴۰۰هزارنفرازطرفداران افزایش سرمایه دو باشگاه انجام شد.خاندوزی با بیان این‌که در سال ۱۴۰۱ سه مرتبه تلاش شد تا از طریق عرضه به بخش خصوصی انتقال مالکیت دو باشگاه انجام شود، گفت: با وجود این، این مزایده‌ها با اقبال خوبی از سوی بخش خصوصی و تعاونی‌ها روبه‌رو نشد. با توجه به پایان مهلت AFC مقرر شد که با مشارکت طلبیدن مجموعه‌های اقتصادی یعنی کنسرسیومی از بانک‌های غیردولتی و کنسرسیومی از صنایع پتروشیمی ذیل عنوان پتروشیمی خلیج‌فارس این اتفاق رخ دهد و این اتفاق امروز صبح در فرابورس ایران محقق شد.وی ادامه داد: تلاش دولت این بود که هم‌زمان با این‌که یک بار برای همیشه موضوع مالکیت را حل می‌کند، بحث شفافیت مالی، اقتصادی و مدیریت را حل‌وفصل کند، به همین دلیل مقرر شده است تا زمانی که مسأله درآمد پایدارناشی ازحق پخش به سرانجام برسد (که مسأله را به‌شکل اساسی‌تری حل خواهد کرد) جریمه آسیایی را به فرصتی برای اصلاح ساختار مدیریت باشگاه‌ها تبدیل کنیم.

دیگر خبرها

  • سوالات عجیب گوگل هنگام استخدام کارکنان خود
  • سهم استقلال - پرسپولیس چند؟
  • پویشی‌های دانشگاه آزاد اصفهان ۱۲هزار نفری می‌شوند/ 10 درصد دانشجوها به استخدام رسیدند
  • سهام استقلال و پرسپولیس به فروش رفت + جزئیات
  • جزییات فروش سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • اطلاعیه اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ۱۴۰۳
  • اخذ مجوز جذب یک هزار نخبه علمی/۶۰ نفر استخدام شدند
  • فضای فانتزی، ساخت «سال گربه» را سخت کرد/ بازی مسلط بهرام افشاری
  • فضای فانتزی «سال گربه» کار را سخت کرد/ بازی مسلط بهرام افشاری
  • بررسی زمینه‌های تحقق جهش تولید در بیست‌وهشتمین نمایشگاه نفت ایران