Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@22:32:14 GMT

ترافیک نیمه سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۳۱۲۳

سرهنگ سیاوش محبی در گفتگو با مهر، از باز بودن همه محورهای شرق استان تهران خبر داد و اظهار داشت: در محور مواصلاتی هراز، سولقان، امام زاده داوود به علت کوهستانی بودن مسیر شاهد ریزش بودیم که با همت راهداری انسداد این جاده‌ها رفع شد.

محبی با اشاره به اینکه ترافیک در محورهای هراز و فیروزکوه نیمه سنگین و پرحجم است افزود: این محورها لغزنده هستند و تردد به کندی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بارش باران در همه محورهای استان تهران گفت: از همه رانندگان و مسافرین می‌خواهیم ضمن توجه به ایمنی جاده از عجله و شتاب بپرهیزند چرا که محورهای مواصلاتی به دلیل بارش‌ها لغزنده است.

وی بیان داشت: از همه عزیزان می‌خواهیم نسبت به همراه داشتن وسایل و تجهیزات گرمایشی و سلامت خودرو اطمینان داشته باشند و حتی المقدور از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران با بیان اینکه از ساعت ۲۴ امشب تا ۵ صبح فردا چهارشنبه به دلیل تعمیرات راهداری محور هراز مسدود خواهد شد گفت: به دلیل بسته شدن محور چالوس به دلیل خطرات موجود، بار ترافیکی به محور فیروزکوه منتقل خواهد شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۳۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور دامغان - سمنان

دریافت 25 MB

به گزارش خبرنگار مهر، بارش باران و لغزندگی راه‌ها سبب واژگونی یک دستگاه تریلی در محور دامغان - سمنان محدوده موسوم به ابزار مهدی شد این امر ترافیک سنگینی را پدید آورد. با کمک عوامل راهداری و متصدیان امر، جاده هم اکنون باز اما لغزنده است. تصاویر اختصاصی مهر را سید حسین سید رضایی تهیه کرده است.

کد خبر 6087219

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • ترافیک سنگین در محور دامغان - سمنان
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران