Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@05:58:51 GMT

واکنش شمخانی به اظهارات مداخله جویانه پامپئو

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۳۱۴۳

واکنش شمخانی به اظهارات مداخله جویانه پامپئو

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران امشب (سه شنبه) در واکنش به اظهارات مداخله جویانه وزیر خارجه آمریکا درباره آمار مبتلایان به کرونا در ایران در صفحه توئیترش نوشت: «ابراز نگرانی پامپئو از آنچه پنهان‌کاری ⁧‫ایران‬⁩ درباره ⁧‫کرونا‬⁩ می‌خواند، در حالی است که هنوز هیچ خبر دقیقی درباره حقیقت ⁧‫عین الاسد‬⁩، هواپیمای جاسوسی در افغانستان، کشته‌های امسال آنفولانزا در آمریکا و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از سوی کاخ سفید منتشر نشده است.»

به گزارش فارس، پامپئو امروز سه‌شنبه گفته ایالات متحده «به شدت نگران است» که ایران ممکن است درباره شیوع کروناویروس جزئیاتی را پنهان کرده باشد.

وزیر خارجه آمریکا عنوان کرد: «ایالات متحده از اطلاعاتی که نشان می‌دهد حکومت ایران ممکن است مانع انتشار جزئیاتی حیاتی درباره شیوع این بیماری در آن کشور شده باشد به شدت نگران است.»

وزیر خارجه آمریکا در ادامه ادعا‌های خود گفت: «همه کشور‌ها از جمله ایران باید درباره ویروس کرونا حقیقت را بگویند و با سازمان‌های امدادرسانی بین‌المللی همکاری کنند.»

انتهای پیام/

104 / 361 ایران و آمریکا علی شمخانی شورای عالی امنیت ملی مایک پامپئو دشمنی آمریکا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ایران و آمریکا علی شمخانی شورای عالی امنیت ملی مایک پامپئو دشمنی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۳۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحادیه اروپا باید رژیم اسراییل را تحریم کند

به گزارش خبرگزاری مهر، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به تصمیم اتحادیه اروپا برای وضع تحریم علیه ایران در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: مایه تأسف است که اتحادیه اروپا در ایجاد محدودیت غیرقانونی بیشتر علیه ایران سریع تصمیم می‌گیرد، فقط به این دلیل که ایران از حقش برای دفاع از خود در برابر تجاوزات گستاخانه رژیم اسرائیل استفاده کرده است.

وزیر امور خارجه همچنین نوشت: اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند. در حالی که رژیم اسرائیل به نسل‌کشی فلسطینیان با ارتکاب جنایات جنگی ترکیبی و حملات موشکی و ایجاد قحطی ادامه می‌دهد، واکنش اتحادیه اروپا به آن تقریباً چیزی بیش از کلمات توخالی نیست.

امیرعبداللهیان تصریح کرد: اتحادیه اروپا باید مسوولانه عمل کرده و رژیم اسرائیل را تحریم کند.

کد خبر 6086123 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران
  • آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند
  • کنعانی: آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند
  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اتحادیه اروپا درباره ایران
  • امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسراییل را تحریم کند
  • حماس: از خواسته‌های اصولی خود درباره آتش بس کوتاه نمی‌آییم
  • واکنش رضا نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  • واکنش نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  • اسپانیا: نگران گسترش جنگ غزه به لبنان هستیم