Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، روابط عمومی دانشگاه رازی روز سه شنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: به اطلاع اساتید و دانشجویان می‌رساند باتوجه به موکول شدن برگزاری جلسات درسیِ باقی‌مانده تا پایان اسفند به ماه‌های آغازین سال‌ آینده، پس از مشخص‌شدن وضعیت تشکیل کلاس‌های جبرانی، تقویم جدید آموزشی دانشگاه رازی در پایان فروردین اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه آمده است: همچنین به‌ جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، برگزاری جلسات دفاعیه‌ دانشجویان تحصیلات تکمیلی تا پایان اسفند ۱۳۹۸ لغو اعلام می‌شود.

دانشجویانی که در سامانه‌ گلستان درخواست دفاع مصوب دارند، دفاع آنان پس از تعطیلات نوروز در اولین زمان ممکن برگزار خواهد شد. در ضمن مقرر شد فراغت از تحصیل این دسته از دانشجویان از جهت سنوات و شهریه، به منزله‌ دفاع در «اسفندماه» لحاظ می شود.

انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه رازی ویروس کرونا بیماری کرونا تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۳۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه،  بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان و بهبود زیر ساخت‌ها برای سرمایه گذاری و گردشگری از مباحث این نشست بود.

بهبودزیر ساخت‌ها برای سرمایه گذاری و گردشگری مانند فرودگاه و راه آهن و راه‌های استان از مطالبات دانشجویی بود که خواستار پیگیری کریدور همدان / کرمانشاه/ وسنندج شد.

دانشجویی دیگر ساماندهی ناوگان حمل و نقل شهری و بهره گیری از ظرفیت پایانه بین المللی خسروی را برای راه اندازی کاروان‌های کوتاه مدت زیارتی مطرح کرد.

کمبود تفریحگاه وشغل مناسب برای جوانان و راه اندازی رشته هنر در دانشگاه آزاد را یکی از دانشجویان دختر یاد آور شد.

قاسمی مدیر گروه حقوق دانشگاه آزاد اسلامی هم خواستار شناسایی / پیگیری و پیشگیری مشکلات استان به روش علمی و ارایه راهکار‌های تخصصی و راهگشا شد

صحرایی استانداردرادامه این نشست ، لزوم بازخوانی تاریخ را به دانشجویان توصیه کرد و گفت دانشگاه باید به تاریخ بعنوان شناسنامه خود نگاه کند. وی افزود متوجه باشیم کفه تمدنی در حال جابجایی است.

وی سپس در پاسخ به مطالبات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه / با اشاره به پیگیری بهسازی فرودگاه / ارتقا کیفی راه آهن / و اصلاح راه‌های استان/ از دانشجویان خواست برای حل مشکلات نسخه اجرایی ارایه دهند.

صحرایی تاکید کرد راه اندازی دانشکده هنر دردانشگاه ازاد اسلامی /و رشته میراث فرهنگی در دانشگاه رازی درحال پیگیری است.

دیگر خبرها

  • تعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلی
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • تعطیلی کلاس‌ها در دانشگاه کلمبیای آمریکا پس از بازداشت دانشجویان حامی فلسطین
  • مرز خسروی فعال‌تر می‌شود
  • ارتقای سطح کیفی آموزش به دانشجویان با تبیین اهمیت یادگیری عمیق
  • تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه
  • ما نخبه نیستیم، عدالت آموزشی در اغماست! / سهم ثروت برای قبولی در رشته‌های پرطرفدار چقدر است؟ +فیلم
  • برگزاری نوبت اول کنکور سراسری با حضور ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی
  • رقابت بیش از ۳۹ هزار داوطلب از استان کرمانشاه در نوبت اول کنکور سراسری
  • آمادگی دادگستری شاهرود برای تعاملات آموزشی و پژوهشی با دانشگاه آزاد