Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: سازمان لیگ رقابت‌های لیگ برتر را لغو کند زیرا استقلال به سیرجان نخواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه استقلال به نقل از اسماعیل خلیل زاده سرپرست این تیم، درباره دیدار این هفته استقلال در سیرجان مقابل گل گهر متنی را منتشر کرد.

بسمه تعالی

اینجانب پس از ارسال درخواست رسمی به سازمان لیگ تا لحظه صدور این اطلاعیه منتظر بودم تا رقابت‌های لیگ برتر به دلیل پیشگیری از ویروس کرونا لغو شود اما متاسفانه هنوز اقدام لازم صورت نگرفته است!

از آنجا که خود را در قبال سلامتی بازیکنان، مربیان، پزشکان، کادر اجرایی تیم و نگرانی خانواده‌های آنها و میلیون‌ها هوادار عزیز تیم استقلال مسؤول می‌دانم، بدینوسیله اعلام می‌نمایم در صورتی که تا ظهر فردا تصمیم لازم از طرف سازمان لیگ منتشر نشود، دستور اعزام تیم استقلال به سیرجان صادر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر استقلال سازمان لیگ سیرجان سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۳۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معجزه استقلال خوزستان در سیرجان؛ ۲گل بعداز ۹۰

گل‌گهر سیرجان در حالی مقابل استقلال خوزستان به تساوی رضایت داد که تا وقت‌های تلف‌شده برنده میدان بود.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و استقلال خوزستان از ساعت 17:45 امروز (پنجشنبه) در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر در ورزشگاه شهیدحاج قاسم سلیمانی سیرجان به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به نتیجه تساوی 2 - 2 رضایت دادند.

سعید سحرخیزان در دقیقه 56 و قائم اسلامی‌خواه در دقیقه 90 برای میزبان گلزنی کردند تا تیم اوزونیدیس در آستانه کسب سه امتیاز قرار بگیرد. گل‌گهر فاصله‌ای تا کسب سه امتیاز نداشت، اما آسو رستم در دقیقه 2+90 و محمود مطلق‌زاده در دقیقه 4+90 برای استقلال خوزستان گلزنی کرده و بازی را به تساوی کشاندند.

با ثبت نتیجه تساوی در این بازی گل‌گهر سیرجان 34 امتیازی شد و همچنان در رده ششم جدول لیگ برتر قرار دارد. استقلال خوزستان نیز با 20 امتیاز در رده چهارم جدول ایستاده و حاشیه امنیتی چهار امتیازی نسبت به نساجی و صنعت نفت قعرنشین دارد.

قضاوت این مسابقه برعهده محمدرضا تارخ بود که به علیرضا خوشکفا، پیمان رنجبری و محمد آبشک بازیکنان استقلال خوزستان کارت زرد نشان داد.

شاگردان اوزونیدیس در چهار مسابقه اخیر خود موفق به کسب پیروزی نشده‌اند.

دیگر خبرها

  • معجزه استقلال خوزستان در سیرجان؛ ۲گل بعداز ۹۰
  • تساوی بدون گل‌گهر و استقلال خوزستان در نیمه نخست
  • ساعت پخش زنده بازی گل‌گهر سیرجان و استقلال خوزستان از تلویزیون + پخش آنلاین
  • جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطریه در خلیل‌آباد
  • شکایت دادستان سیرجان از افشین پیروانی 
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • ثبت یک شکایت عجیب از مدیر تیم پرسپولیس!
  • سپاهان به کورس قهرمانی بازمی‌گردد/شانس قهرمانی استقلال بالاتر است
  • پایان اختلافات سرمربی و سرپرست استقلال
  • عکس| اعتراض شدید هافبک استقلال به سهیل مهدی