Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@07:31:38 GMT

ضدعفونی تمامی وسیله‌های حمل و نقل عمومی در شیراز

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۳۲۵۰

ضدعفونی تمامی وسیله‌های حمل و نقل عمومی در شیراز

استاندار فارس با اشاره به شیوع ویروس کرونا در فارس گفت: تمامی وسیله‌های حمل و نقل عمومی شهر شیراز ضدعفونی شده ؛بیمارستان علی اضعر تجهیز و تمامی پرسنل بیمارستان‌های استان در حالت آماده باش قراردارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، عنایت الله رحیمی امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی با موضوع بررسی نقشه فرهنگی کشور؛ با اشاره به شیوع ویروس کرونا در فارس اظهار داشت:تمامی وسیله‌های حمل و نقل عمومی ضدعفونی شده و محیط‌های شهری و پایانه‌ها، فرودگاه و ترمینال‌ها تحت کنترل است و همچنین بیمارستان علی اضعر تجهیز  و پرسنل سایر بیمارستان‌های فارس در حالت  آماده قراردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارگروه ویروس کرونا تشکیل شده است و سه بیمار ابتلا به این بیماری با جواب اولیه مثبت در استان را شاهد هستیم و مابقی افراد مشکوک به علایم این بیماری؛ آزمایشاتشان منفی بود ترخیص شده‌اند.
 
رحیمی با اشاره به موضوع اصلی جلسه، بیان کرد: فرهنگ دارای جنبه عینی و ذهنی است، سند مهندسی فرهنگی بر همین اساس دارای اهمیت است و باید با کمک فرهیختگان استانی، در قالب استانی نیز تدوین شود.
 
استاندار فارس اشاره کرد: تاکنون توجه ویژه ای به گسترش فرهنگ قرآنی در استان شده، همچنین توجه به فرهنگ عفاف و حجاب، نماز و امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اجرایی شده است که در این زمینه، مردم استان فارس یکی از اخلاقی‌ترین استان‌های کشور معرفی شده است.
 رحیمی با بیان اینکه با توجه به افق سند ملی باید سند استانی با سرعت تدوین شود، اعلام کرد: در این راستا کمیته‌هایی تشکیل خواهد شد تا یک کار قابل قبول و تخصصی ارائه شود.

انتهای پیام/9810013

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان حمل و نقل شیراز فرهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۳۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، با اهدای اعضای زنده یاد نجم الدین رزمجویی سه بیمار، حیاتی دوباره یافتند.
کبد و کلیه زنده یاد نجم الدین رزمجویی ۵۵ ساله که دچار مرکز مغزی شده بود با رضایت خانواده اش به دو بیمار نیازمند به کبد و کلیه در بیمارستان پیوند اعضا اهدا شد.
قرنیه آن مرحوم هم به بیماری دیگر در بیمارستان خلیلی شیراز پیوند زده شد.

دیگر خبرها

  • رشد ۲ برابری تناژ بارگیری محمولات در راه‌آهن فارس
  • الکترونیکی شدن دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان
  • روستا‌های حاشیه شیراز مظلوم‌ترین روستا‌های فارس هستند
  • لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز
  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در شیراز
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز
  • بررسی وضعیت آزاد راه شیراز اصفهان
  • تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری ۵۰ درصد افزایش می‌یابد
  • مردمی سازی سلامت و سلامت خانواده شعار هفته سلامت