Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@00:46:25 GMT

آزمایش یک گلستانی مشکوک به کرونا مثبت شد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۳۳۳۸

آزمایش یک گلستانی مشکوک به کرونا مثبت شد

️به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا فاضل شامگاه سه شنبه در گفتگوی ویژه خبری اظهارکرد: از روز چهارشنبه هفته گذشته که اولین مورد ویروس کرونا در شهر قم مثبت اعلام شد، دانشگاه علوم پزشکی گلستان به تمامی مراکز درمانی و کادر پزشکی خود اعلام آماده باش داد.

وی افزود: تاکنون ۳۰ مورد آزمایش ویروس کرونا به تهران ارسال شده که جواب سه مورد اخذ شده که دو مورد آن منفی بوده و یک مورد مثبت خوشبختانه درمان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاضل گفت: این بیماری داروی خاصی ندارد و مردم باید با خود مراقبی های بهداشتی زمینه عدم شیوع و گسترش را ایجاد کنند.

وی بیان کرد: علاوه بر چند بیمارستان که به صورت ویژه در اختیار بیماران احتمالی مبتلا به ویروس کرونا قرار گرفته در تمامی بیمارستان های استان بخشی را به این موضوع اختصاص داده ایم.

فاضل از افزایش مراجعان به مراکز درمانی خبرداد و گفت: از روز پنجشنبه تاکنون سه تن از بیماران که دچار سندرم حاد تنفسی فوت کردند اما هنوز جواب آزمایش آنها تاکنون نیامده و نمی توان علت فوت را به بیماری کرونا نسبت داد.

کد خبر 4863358

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان دانشگاه علوم پزشکی گلستان ویروس کرونا انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس بارش برف شهرکرد گرگان قزوین شیراز بیرجند بارش باران یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۳۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برج آزادی تهران به مناسبت روز هموفیلی «قرمز» شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ساختمان برج آزادی همزمان با روز جهانی هموفیلی، برای حمایت از بیماران هموفیلی و آگاهی عموم شهروندان درباره این بیماری با نورپردازی قرمز شد.

بزرگداشت روز جهانی هموفیلی همه ساله، ۱۷ آوریل (۲۸ فروردین) توسط فدراسیون جهانی هموفیلی، سازمان‌های حمایتی بیماران مبتلا به اختلالات انعقادی و مراکز درمانی این بیماران در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود.

مؤسسات حمایتی در این روز، اقدام به ارتقای سطح آگاهی عموم درباره این بیماری‌ها می‌کند، برج آزادی نماد ملی کشور به مناسبت این روز و در حمایت از بیماران هموفیلی به رنگ قرمز درآمد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درمان سرطان رایگان می‌شود
  • کفش هوشمندی که به کمک افراد آلزایمری می‌آید
  • همه‌چیز در مورد یک ویروس بهاری؛ بیشتر مراقب کودکان خود باشید
  • وزارت بهداشت حذف هپاتیت C در ایران را اعلام کند
  • برج آزادی تهران به مناسبت روز هموفیلی «قرمز» شد
  • به درمان سرطان به کمک آزمایش دی‌ان‌ای امیدوار باشیم؟
  • برج آزادی تهران «قرمز» شد
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • ابتلای ۱۳ هزار نفر به هموفیلی در ایران 
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد