Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سرهنگ محمد حیدری رییس پلیس راه استان کرمانشاه   روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت:  محور  حمیل به ایلام  به دلیل بارش شدید باران طی ۲۴ ساعت اخیر و متعاقب آن ریزش کوه مسدود شده است.

او با بیان اینکه عوامل راهداری در حال بازگشایی مسیر هستند، گفت: شهروندان می‌توانند از مسیر اسلام آبادغرب به قلاجه به عنوان محور جایگزین استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حیدری بیان کرد: هم اکنون در همه محور‌های استان بارش شدید باران گزارش شده که این بارش در محور اسلام آبادغرب به حمیل و ایلام شدیدتر از سایر نقاط است.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: در چنین شرایطی به رانندگان توصیه می‌شود که حتما با سرعت مطمئنه حرکت و از ارتکاب هرگونه کار خطرناک حین رانندگی خودداری کنند.

او بیان کرد: همه محور‌های استان لغزنده و در برخی مسیر‌ها شاهد آبگرفتگی سطح جاده هستیم که عدن رعایت سرعت مطمئنه می‌تواند خطرآفرین باشد.

سرهنگ حیدری در پایان از حضور ۶۵ گشت پلیس در جاده‌های استان خبر داد و گفت: با رانندگان متخلف برخورد و در صورت ارتکاب ۲ تخلف حادثه ساز در طول مسیر خودروی آن‌ها ۷۲ ساعت توقیف می‌شود.

انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ریزش کوه بارش باران برف و کولاک ابگرفتگی معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۳۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۲۹ محور شریانی و غیر شریانی کشور

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های خراسان جنوبی، سیستان بلوچستان و کرمان همچنان ادامه دارد، گفت: با توجه به هشدار‌های هواشناسی همچنان شاهد افزایش بارش باران در مناطق جنوبی کشور هستیم.

وی افزود: ۲۹ محور شریانی و غیر شریانی به دلیل بارش باران و وقوع سیل مسدود هستند و نیرو‌های راهداری برای بازگشایی این محور‌ها  تلاش می‌کنند.

او اظهار کرد: محور خرم آباد-پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد-کوهدشت و آزادراه خرم آباد-پل زال انجام می‌شود. همچنین  محور گشت-سراوان، بندر خمیر-بندرلنگه، نیکشهر-چابهار، ایرانشهر-زهکلوت و رودبار جنوب-ایرانشهر مسدود هستند.

وی در خصوص محور‌های مسدود غیرشریانی گفت: محور هشتگرد-طالقان، محور چاهان-زرآباد، جکدان-جاسک، فنوج-کتیج-رمشک، دلگان-بمپور، قصرقند-نیکشهر و بمپور-فیروزآباد مسدود هستند.  

او گفت: ایرانشهر-خیرآباد، نیکشهر-بنت، جلگه-چاه‌اسحاق، کنارک-زرآباد، فنوج-اسپکه، بمپور-جلگه، سوران-مهرستان، ایرانشهر-مهرستان، کمربندی جدید خرانق-یزد، عنبرآباد-بلوک، بریس-چابهار، نوبندیان-ریمدان، نگور-بریس، رودبار-زهکلوت (فرعی مظفرآباد و آبسردوئیه)، فنوج-بنت و رودبار-زهکلوت (فرعی بیژن آباد) هم به دلیل بارش سنگین باران و آبگرفتگی مسدود هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت راه‌های جنوب کرمان در پی بارندگی‌های اخیر
  • حضور فعال بیش از ٧٠ تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی کرمان
  • حضور فعال بیش از ۷۰ تیم گشت پلیس راه در محور‌های بارانی کرمان 
  • انسداد ۲۹ محور شریانی و غیر شریانی کشور
  • مسیر ریلی راه آهن زاهدان_میرجاوه مسدود شد
  • محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار و مسیر دج‌ها مسدود است
  • تکمیل طرح رانش محور ماربره به صالح آباد در گرو تخصیص اعتبار
  • انسداد ۳۲ محور شریانی و غیرشریانی به دلیل سیل اخیر
  • محور یاسوج به سی‌سخت مسدود می‌شود
  • طغیان کم سابقه رودخانه سرباز در پی بارش‌های شب گذشته