Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع رسمی در ایتالیا از افزایش آمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور به ۱۱ نفر خبر دادند. ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۹ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسپوتنیک، «آنجلو بورِلی» رئیس سرویس ملی دفاع غیرنظامی ایتالیا روز سه‌شنبه در یک نشست خبری تأیید کرد که تعداد کسانی که بر اثر ابتلا به بیماری کووید-19 (بیماری ناشی از ویروس کرونا) در این کشور جان خود را از دست داده‌اند، به 11 نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ایتالیایی که پس از نشست اضطراری کابینه این کشور در خصوص جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با خبرنگاران گفتگو می‌کرد، در خصوص آخرین آمارهای ابتلا به بیماری کووید-19 و مرگ و میر بر اثر این بیماری در ایتالیا گفت: «تعداد افراد آلوده شده به این بیماری در ایتالیا به 322 نفر رسیده که از بین این افراد 11 نفر جانشان را از دست داده‌اند.»

روز شنبه پس از آن‌که دو شهروند ایتالیایی بر اثر ابتلا به بیماری کووید-19 جان خود را از دست دادند، دولت ایتالیا دستور داد 12 شهر کوچک در منطقه لومباردی این کشور تا اطلاع ثانوی قرنطینه شوند. با این حال تعداد مبتلایان به این بیماری در ایتالیا از آن زمان تاکنون بیش از 10 برابر شده و 9 نفر دیگر نیز بر اثر این بیماری جان باخته‌اند.

قرنطینه شدن 12 شهر در ایتالیا در پی شیوع ویروس کروناکرونا در ایتالیا هم قربانی گرفتسناتور آمریکایی: بی‌اعتنایی دولت ترامپ به شیوع کرونا به قیمت جان آمریکایی‌ها تمام می‌شودظریف: ویروس کرونا نیز همانند ویروس تروریسم حد و مرز نمی‌شناسدکرونا 139 میلیارد دلار به ثروتمندان جهان ضرر زدعربستان|درخواست فعالان سعودی برای تعطیلی «عمره» به دلیل کرونادعوای کرونایی رژیم صهیونیستی و کره جنوبی

انتهای پیام/.

 

R1535/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا ایتالیا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ایتالیا ویروس کرونا ایتالیا ویروس کرونا بر اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۳۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار شهدای غزه به ۳۳۹۷۰ نفر افزایش یافت

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۳۳۹۷۰ نفر و شمار زخمیان به ۷۶۷۷۰ نفر افزایش یافت.

دیگر خبرها

  • همه‌چیز در مورد یک ویروس بهاری؛ بیشتر مراقب کودکان خود باشید
  • نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها
  • آمار شهدای غزه به ۳۳۹۷۰ نفر افزایش یافت
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • افزایش شمار قربانیان سیل و رعد و برق در پاکستان به ۶۳ نفر
  • زمستان معتدل و کوتاه، بلای جان گندمزارها
  • آمار جدید از ورود خودروهای وارداتی به کشور | وزیر صنعت: مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند؛ سرعت تحویل به زودی افزایش می‌یابد
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد