Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال استقلال در آستانه بازی با گل‌گهر سیرجان به دلیل بارندگی تمرین خود را در سالن وزنه انجام داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تمرین تیم فوتبال استقلال امروز (سه‌شنبه) قرار بود در مجموعه انقلاب برگزار شود اما به دلیل بارندگی در سالن وزنه انجام شد.

* مسئولان استقلال به دنبال زمین تمرین بودند اما چون زمین چمن پیدا نشد، تصمیم گرفتند به سالن وزنه بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که آبی‌پوشان باید دو روز دیگر با گل‌گهر سیرجان در لیگ برتر بازی کنند.

* در بخشی از تمرین، بازیکنان به تنیس فوتبال پرداختند.

* شیخ دیاباته و سیاوش یزدانی به دلیل مصدومیت غایبان تمرین بودند.

* فرهاد مجیدی با چهر‌ه‌ای ناراحت در تمرین حضور داشت. شاید بحث عدم لغو بازی‌های لیگ به دلیل ویروس کرونا و عدم برگزاری تمرین در چمن از جمله ناراحتی‌های سرمربی استقلال بوده است.

استقلالاستقلال

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال فرهاد مجیدی تمرین تیم استقلال تمرین تیم فوتبال استقلال تیم استقلال تیم فوتبال استقلال فرهاد مجیدی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی فوتبال ایران لیونل مسی جام جهانی برانکو تیم استقلال وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۳۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش بود که ویدیویی در صفحه اینستاگرامی ورزش سه منتشر شد که طی آن، یک هوادار علاقه مند به فوتبال که دچار معلولیت بود، در یک زمین چمن مصنوعی، با دست مشغول انجام فوتبال بود آن هم در میان هم تیمی ها و رقبایی که همگی به صورت جدی و به شکل عادی، در حال انجام فوتبال با پاهایشان بودند.

انتشار این ویدیو بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت و این هوادار علاقه مند به فوتبال مورد ستایش همگان قرار گرفت که با وجود معلولیت در پاهایش، اما به مانند یک رقیب قدرتمند و قابل احترام، مشغول انجام بازی فوتبال است، جوانی که محمدجواد نصیرمقدم نام دارد.

رسانه رسمی استقلال با انتشار تصویری از حضور محمدجواد نصیرمقدم در تمرین امروز آبی ها نوشته است:

نصیرمقدم بعد از انتشار این ویدیو در گفت‌وگویی اعلام کرد به استقلال علاقه زیادی دارد و امیدوار است روزی در تمرین تیم محبوبش حاضر شود‌ که امروز این اتفاق با دعوت جواد نکونام سرمربی استقلال رخ داد.

محمدجواد علاوه بر دیدار با مربیان و بازیکنان استقلال، به تماشای تمرین نشست و در پایان هم کنار بازیکنان فوتبال بازی کرد. همچنین جواد نکونام لباس استقلال را به این هوادار عزیز هدیه داد و تصویری هم به یادگار، با یکدیگر ثبت کردند.

دیگر خبرها

  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت
  • خداداد عزیزی: استقلالی ها به خاطر سوءظن به پرسپولیس ناراحت و نگرانند | با احترام به یحیی، تیم اوسمار واقعا بهتر است
  • استقلالی‌ها امروز تمرین نمی‌کنند