Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از درخشش خیره کننده لیورپول در لیگ برتر، بنجامین مندی امیدوار است منچسترسیتی در لیگ قهرمانان به فینال برسد.

طرفداری - دو تیم رئال مادرید و منچسترسیتی از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم می روند. بنجامین مندی در گفتگو با Sport360 در مورد این بازی گفت:

ما برای این بازی بسیار هیجان زده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما مردم فرانسه می دانیم زیدان یک خدا بود و بازی مقابل او، تیمی او هدایتش را به عهده دارد، لذتبخش است. او برای من و تمام مردم فرانسه الهام بخش بوده است اما ما برای جنگیدن به آنجا می رویم و برای تیم خودمان و پیروزی تیم تلاش می کنیم. می خواهیم بهترین عملکرد خودمان را نشان دهیم. 

مندی در مورد حذف دراماتیک فصل گذشته منچسترسیتی مقابل تاتنهام در لیگ قهرمانان گفت:

آن بازی خیلی به من آسیب زد. من به شدت عاشق این جام هستم. با موناکو به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیدیم و خیلی نزدیک بودیم. امیدوارم امسال یک قدم جلوتر بروم و با منچسترسیتی در فینال بازی کنم. لیگ قهرمانان برای هر تیمی بهترین جام است. می توانید واکنش ها را ببینید و اینکه این جام چه معنایی برای همه دارد. همه تیم های بزرگ می خواهند به فینال بروند. می خواهیم تمام تلاشمان را انجام دهیم تا هوادارانمان خوشحال شوند. البته که ما نگاه ویژه ای به لیگ قهرمانان داریم. در لیگ برتر لیورپول بسیار بسیار خوب کار کرده و بنابراین می خواهیم شانس خودمان را در لیگ قهرمانان امتحان کنیم. 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۳۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی: هیچ سورپرایزی برای بازی با منچسترسیتی ندارم؛ گواردیولا می‌تواند آرام باشد!

سرمربی لوس‌بلانکوس اعلام کرد برنامه‌ای برای غافل‌گیر کردن سیتی در جدال حساس فردا ندارد.

طرفداری | کارلو آنچلوتی از هواداران رئال مادرید خواست آرام باشند.

تیم‌های منچسترسیتی و رئال مادرید فردا در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز از دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. تقابل رفت دو تیم با تساوی 3-3 خاتمه یافت و حال سیتیزن‌ها در استادیوم تسلیم‌ناپذیر اتحاد، پذیرای پرافتخارترین تیم تاریخ این مسابقات هستند.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری پیش از مسابقه از هواداران مضطرب رئال مادرید خواست آرامش خود را حفظ کنند، چرا که لیگ قهرمانان اروپا متعلق به رئال مادرید است. کارلتو هم‌چنین به ستایش ارلینگ هالند پرداخت و ستاره نروژی را یک مهاجم خیلی خیلی خطرناک نامید. صحبت‌های آنچلوتی را در ادامه می‌خوانید:

شکست 4-0 فصل قبل؟ به گذشته نگاه نمی‌کنیم

شکست 4-0 فصل گذشته؟ ما نباید به نتایج گذشته نگاه کنیم. فردا هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. دلگرم و خوش‌‌بینم و به بازیکنانم اطمینان دارم. بازی‌های ما با منچسترسیتی همیشه بسیار جذاب بوده و فردا نیز همین‌طور خواهد بود.

هالند خیلی خیلی خطرناک است 

هالند هم‌چنان یکی از خطرناک‌ترین بازیکنان منچسترسیتی است. او در بازی گذشته (دیدار رفت) خیلی در جریان بازی نبود، اما هنوز هم می‌تواند بهترین شماره 9 جهان باشد. هالند مهاجم خیلی خیلی خطرناکی است. 

از بازیکنانم می‌خواهم در خدمت تیم باشند 

چیزی که از بازیکنانم می‌خواهم این است که برای تیم کار کنند. ما تیمی هستیم که کم‌ترین گل را در لالیگا خورده‌ایم. این یعنی همه بازیکنان به تیم کمک می‌کنند. 

فراموش نکنید بلینگام فقط 20 سال سن دارد. 

جود بلینگام یک بازیکن مدرن بسیار خوب است. او قدرتمند و تکنیکی است. بلینگام در آینده یکی از مهم‌ترین بازیکنان رئال مادرید خواهد بود. ما نباید فراموش کنیم که او فقط 20 سال سن دارد. جود بازیکن شگفت‌انگیزی است. 

کاماوینگا فیکس است 

کاماوینگا اعتمادبه‌نفس زیادی دارد و عملکردش هم خیلی خوب بوده، اما چیزهایی هست که باید بهبود ببخشد. مطمئناً این کار را انجام خواهد داد چون کیفیت زیادی دارد. آیا در بازی فردا فیکس است؟ هاها، بله. فکر می‌کنم بله. 

یک پیام به هواداران؟ 

فکر می‌کنم آن‌ها آرام هستند. این (لیگ قهرمانان) رقابتِ ما است. هواداران ما نباید نگران باشند.

سورپرایز شما برای بازی فردا؟ 

هیچ‌گونه سورپرایزی برای بازی فردا در کار نخواهد بود. پپ می‌تواند آرام باشد!

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • عملکرد عالی آندری لونین مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • آنچلوتی: این تنها راهی بود که می‌‌توانستیم صعود کنیم
  • آنچلوتی: همه فکر می‌کردند رئال مادرید مرده‌است؛ این تنها راه پیروزی مقابل منچسترسیتی بود
  • خلاصه بازی منچسترسیتی (3) 1-1 (4) رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • ضربات پنالتی آخر بازی منچسترسیتی (3) 1-1 (4) رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • ترکیب احتمالی حساس‌ترین بازی فوتبال اروپا
  • ساعت پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • پیش‌بازی منچسترسیتی - رئال مادرید؛ سفری دوباره به سرزمین طلسم‌شده
  • آنچلوتی: هیچ سورپرایزی برای بازی با منچسترسیتی ندارم؛ گواردیولا می‌تواند آرام باشد!
  • پپ گواردیولا: از رئال مادرید نمی‌ترسم؛ کار هنوز تمام نشده است