Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر امروز نخستین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در محدوده منطقه آزاد اروند به ریاست اسماعیل زمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، عصر امروز با حضور اسمعیل زمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، شکراله سلمان زاده رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان و جمعی از مقام های مسوول در منطقه، نخستین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس در محل سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند ضمن تاکید بر همکاری تمامی دستگاه های اجرایی منطقه، اظهار کرد: با توجه بر اهمیت بحران ملی پیش آمده و به منظور بالا بردن نظم بیشتر بین دستگاه های اجرایی منطقه؛ فرماندهی ستاد مبارزه با کرونا ویروس را به رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان محول کرده و از این پس همه ما ۲۴ ساعته در حالت آماده باش و تحت فرمان او هستیم.

اسمعیل زمانی آگاهی رسانی صحیح به عموم مردم را از مهم ترین مسایل در حالت کنونی دانست و افزود: بسیاری از سایت ها و فضاهای مجازی با درج اطلاعات غلط و ناصحیح باعث استرس و تشویش اذهان عمومی شده اند که از نیروی انتظامی تقاضا داریم با عاملین این اخبار کذب برخورد کنند.

او تشکیل کمیته اطلاع رسانی صحیح را در این خصوص بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: صدا و سیمای مرکز آبادان باید به عنوان اصلی ترین مرجع اطلاع رسانی منطقه قرار گیرد و تلاش کند در راستای آگاهی عمومی ضریب نفوذش را در میان شهروندان بالا ببرند.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند در پایان با اشاره به کنترل مبادی ورودی شهرهای آبادان و خرمشهر تاکید کرد: با مستقر کردن اکیپ های تخصصی در مبادی ورودی منطقه، فرودگاه و راه آهن باید تلاش کنیم افرادی که مشکوک به بیماری هستند شناسایی و برای کمک های درمانی و آموزشی هدایت شوند.

همچنین در این نشست لغو ورود کاروان راهیان نور، برنامه های ورزشی، مذهبی، همایش ها و ماموریت های اداری از دیگر موارد مهمی بود که مطرح و تصمیم گیری شد.

لازم به ذکر است که بیمارستان طالقانی آبادان به عنوان بیمارستان معین پذیرش بیماران احتمالی کرونا ویروس در جنوب غرب خوزستان مشخص شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سازمان منطقه آزاد اروند دانشکده علوم پزشکی آبادان کرونا ویروس ستاد پیشگیری سازمان منطقه آزاد اروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۳۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶۵ درصد شهروندان از کارت سوخت شخصی استفاده می‌کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    احمد مجرد ضمن ابراز خرسندی از همکاری بسیار خوب شهروندان در ایام تعطیلات نوروز، در رابطه با استفاده از کارت سوخت شخصی گفت: با توجه به حجم بالای مسافران نوروزی و تأمین روزانه بیش از دو میلیون لیتر بنزین، خوشبختانه استفاده از کارت‌های سوخت شخصی از سوی رانندگان در جایگاه‌ها علاوه بر مدیریت زمان و کاهش مصرف، باعث سرعت بخشی به روند سوختیگری در سطح جایگاه‌های منطقه شده است.

مجرد افزود: شهروندان عزیز توجه داشته باشند در کارت‌های سوخت شخصی افراد علاوه بر سهمیه ۶۰ لیتری 1500 تومانی، سهمیه 100 لیتری 3000 تومانی نیز به صورت ماهانه شارژ می‌شود و در زمان دریافت سوخت از جایگاه پس از اتمام سهمیه ۶۰ لیتری می‌توانند از سهمیه 100 لیتری سوخت به قیمت 3000 تومان استفاده کنند.

 

وی عنوان کرد: سهمیه یارانه‌ای ۶۰ لیتری بنزین کارت‌های سوخت شخصی تا 6 ماه (360 لیتر) قابل ذخیره بوده ولی سهمیه 100 لیتری آزاد شارژ شده پایان هر ماه در صورت عدم استفاده، مجدداً در ابتدای ماه شارژ می‌شود.

مدیر منطقه ارومیه خاطرنشان کرد: کارت‌های سوخت آزاد برای استفاده اضطراری در تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه موجود است، لذا جهت مدیریت مصرف سوخت، زمان و کاهش هزینه‌های مازاد جهت صدور کارت‌های آزاد جایگاه‌ها از شهروندان عزیز درخواست می‌شود با کارت سوخت شخصی خود اقدام به سوختگیری کنند.

 

این مقام مسئول تصریح کرد: درخواست کارت سوخت المثنی فقط با مراجعه حضوری مالک خودرو با همراه داشتن مدارک شناسایی خودو به دفاتر پلیس+10 امکان‌پذیر است و در حال حاضر در بازه زمانی یک ماهه کارت سوخت المثنی صادر و از طریق اداره پست به دست مالک خودرو می‌رسد.

دیگر خبرها

  • آسمانی صاف در اروند
  • هشدار پلیس آگاهی برای پیشگیری از کلاهبرداری
  • جوی آفتابی در اروند
  • بیش از ۶۵ درصد شهروندان از کارت سوخت شخصی استفاده می‌کنند
  • اجرای عملیات بهسازی پیاده رو‌ها و جداول منطقه عین دو اهواز
  • برگزاری چهارمین ستاد گیاهپزشکی در راستای بررسی بیماری زنگ زرد گندم
  • کاهش هزینه‌های تولید درشرایط تحریم از سیاست‌های راهبردی سازمان منطقه آزاد اروند می‌باشد
  • ببینید | لزوم فرهنگ سازی اهدای عضو
  • معتمدان اروند با مدیرکل صداوسیمای آبادان دیدار کردند
  • کشور در محاصره ۳ ویروس و مسئولان در بیخیالی | در هفته چند نفر می‌میرند؟