Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،هیات مدیره بیمارستان جم، در بیانیه‌ای، آخرین  وضعیت جسمانی محمدرضا شجریان را توضیح داد.

بیشتر بخوانید: دلیل بستری شدن شجریان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان

 در متن این بیانیه آمده است:

«در ادامه اطلاع‌رسانی به مردم هنردوست و هم‌میهمان عزیز به استحضار می‌رساند شرایط بالینی ایشان در حال حاضر به دلیل تشدید ترشحات ریوی مجدداً به دستگاه ونتیلاتور(کمک تنفسی) وصل شده است، ولی شرایط ریوی، قلبی و کلیوی ایشان پایدار است، و جهت مراقبت بهتر و بیشتر نیازمند ادامه بستری در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

در پی انتشار این بیانیه، حسن عباسی پزشک معالج محمدرضا شجریان گفت: شرایط جسمانی استاد شجریان وخیم نشده است اما او  دچار ضعف عضله تنفسی شده است و دستگاه در صورت نیاز به تنفس کمک می‌کند و دستگاه در زمان نیاز به طور اتوماتیک به فعال می‌شود و بیشتر طول روز استاد آواز ایران خود نفس می کشند و به تدریج دستگاه به طور کامل حذف می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شجریان آواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۳۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش جذب ۱۰۰۰ دانشجو، بیشتر از سال قبل در واحد تهران شرق

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق از تلاش‌های شبانه روزی کادر آموزشی از جذب ۱۰۰۰ دانشجو، بیشتر از سال قبل در واحد تهران شرق خبر داد.

به گزارش ایسنا، وی گفت: با توجه به بعد مسافت واحد تهران شرق نسبت به شهر تهران و سختی آمد و شد دانشجویان، در شرایطی که بسیاری از واحدها دچار افت ثبت‌نام بودند، ثبت نام در واحد تهران شرق افزایش چشمگیری داشت.

موسوی اصل ادامه داد: دریک برنامه‌ریزی جامع و چند جانبه بهمراه ارتباط گیری با حوزه آموزش و پرورش طی چندین ماه این کار صورت گرفت.

وی افزود: میزان انصراف دانشجویی نیز بصورت چشم گیری کاهش یافته است که این همه با تلاشهای وافر همکاران عزیز خصوصاً شخص معاون محترم آموزشی دانشگاه دکتر هاشم زهی اتفاق افتاده است.

رئیس واحد گفت: بنده این موفقیت را به جامعه دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی خصوصاً اهالی واحد تهران شرق تبریک عرض میکنم.

موسوی اصل، رئیس واحد تهران شرق همچنین از امضای تفاهم‌نامه همکاری یک مجموعه معدنی و دانشگاه آزاد اسلامی با محوریت واحد تهران شرق با حضور مجید مشکینی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی و محمدرضا بهرامن رئیس این مجموعه معدنی خبر داد.

رئیس واحد تهران شرق گفت: همکاری در ساخت و تولید قطعات صنعتی مورد نیاز ماشین آلات معدنی، برگزاری دوره‌های آموزشی، تأمین نیروی کار مورد نیاز معادن کشور در قالب طرح پویش اشتغال، تصویب رشته‌های مورد نیاز معادن از جمله موضوعات این تفاهم نامه است.

وی تأکید کرد: محوریت و مسئولیت پیگیری و اجرای تمامی مفاد تفاهم‌نامه با واحد دانشگاهی تهران شرق می‌باشد.

موسوی اصل خاطرنشان کرد: کارگاه صنعتی مهندسی معکوس و ساخت قطعات صنعتی واحد تهران شرق در ارتباط با صنایع مختلف کشور در راستای تولید و درآمدزایی اقدام به ساخت قطعات مورد نیاز صنایع نموده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دهمین‌جلسه درس‌گفتارهای «سعدی‌خوانی» برگزار می‌شود
  • رادیک: وضعیت جسمانی جوکوویچ نگران کننده است
  • ادعای یک نماینده درباره نفوذی های اسرائیل در ایران /باید در داخل مراقبت امنیتی‌مان را بیشتر کنیم
  • فریدون عباسی نماینده مجلس : مراقبت امنیتی مان را بیشتر کنیم تا از نفوذی ها ضربه نخوریم
  • فریدون عباسی نماینده مجلس: مراقبت امنیتی‌مان را بیشتر کنیم تا از نفوذی‌ها ضربه نخوریم
  • آخرین مهلت اعلام نیاز واحدهای صنعتی در سامانه وزارت علوم اعلام شد
  • افزایش جذب ۱۰۰۰ دانشجو، بیشتر از سال قبل در واحد تهران شرق
  • پنج توصیه مهم برای مراقبت از کودکان در برابر اخبار ناخوشایند
  • زنان باردار به مراقبت بیشتری در برابر سرخک نیاز دارند
  • چه افرادی به مراقبت بیشتر در برابر سرخک نیاز دارند؟