Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) بار دیگر از نیت این رژیم برای اشغال نوار غزه پرده برداشت.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، گلعاد اردان، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت: احتمال دارد پس از برگزاری انتخابات پارلمانی این رژیم در دوم مارس یک عملیات نظامی به منظور اشغال نوار غزه انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مدعی شد: "آتش‌بس با جنبش حماس در غزه دیگر موثر نبوده یا ممکن نیست زیرا حماس مسئولیت خود را برعهده نمی‌گیرد".

همچنین شبکه "کان" رژیم صهیونیستی از آماده‌سازی طرح کاملی برای کنترل نوار غزه توسط ارتش اسرائیل پرده برداشت.

طبق گزارش این شبکه یووآل اشتاینیتز، وزیر انرژی رژیم صهیونیستی اعلام کرد: این رژیم در حال آماده‌سازی طرحی جامع برای کنترل کامل نوار غزه به مدت چند هفته است تا مدیریت این منطقه را از حماس گرفته و صنایع موشکی را در صورت نبود گزینه‌ای دیگر منهدم کند.

پیش از این هم یسرائیل کاتس، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی نسبت به موفقیت آتش‌بس در نوار غزه ابراز تردید کرده و اعلام کرده بود نمی‌توان به "سازمان‌های تروریستی" اعتماد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: غزه رژيم صهيونيستي رژیم صهیونیستی نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۳۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه عمان: تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، توقف جنایات رژیم صهیونیستی است

به گزارش قدس آنلاین، «سید بدر بن حمد البوسعیدی» وزیر امور خارجه سلطنت عمان در تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران آخرین تحولات منطقه را مورد بررسی قرار داد.

وزیر خارجه سلطنت عمان در این تماس با محکوم کردن اقدام های بی ثبات کننده رژیم صهیونیستی در منطقه تاکید کرد: تنها راه بازگشت امنیت به منطقه توقف جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه است.

امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این گفتگوی تلفنی از مواضع قوی سلطنت عمان درباره تحولات اخیر در منطقه تشکر و قدردانی کرد.

وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و عمان همچنین تحولات اخیر در نوار غزه را مورد بررسی قرار داده و بر ضرورت تلاش‌های بین‌المللی برای خاتمه دادن به جنایات رژیم صهیونیستی، آتش بس فوری و ارسال کمک های انسانی برای مردم غزه تاکید کردند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست به دنبال حمله موشکی/ هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی صهیونیست‌ها
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|بمباران غزه وحمله گسترده به کرانه باختری
  • نتانیاهو: حماس پیشنهادات ما برای آزادی اسرا را رد کرده است
  • نتانیاهو، گالانت را به افشای اطلاعات حساس متهم کرد
  • حماس، جریان حاکم بر نوار غزه است/ شکست در تحقق اهداف جنگ
  • بالاگرفتن اختلافات داخلی میان مقامات تل آویو درباره تبادل اسرا
  • لفاظی مجدد نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین
  • لفاظی جدید نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین
  • نتانیاهو: به‌زودی فشارها را برای آزادی گروگان‌هایمان افزایش می‌دهیم
  • وزیر خارجه عمان: تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، توقف جنایات رژیم صهیونیستی است