Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@05:07:39 GMT

هر ۱۰ کودک شیرخوارگاه شیروان یک مربی دارد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۳۸۳۱

هر ۱۰ کودک شیرخوارگاه شیروان یک مربی دارد

علی اکبر آرام روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  یک شیرخوارگاه در این شهر فعال است که به هفت نفر نیرو  برای ارائه بهتر و خدمات مطلوب تر نیاز دارد.

وی گفت: ظرفیت شیرخوارگاه این شهر، ۳۰ نفر است که در حال حاضر ۲۵ کودک در سنین دو تا پنج سالگی در آن نگهداری می شوند.

آرام با اشاره به اینکه تمام نیروهای انسانی این شیرخوارگاه خانم هستند گفت: حقوق و مزایای آنان براساس قانون کار است که علاوه بر حقوق پایین به خاطر کمبود نیرو دچار فشار کاری زیادی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:  انتظار می رود برای ارائه خدمات بهتر مجوز جذب نیرو و یا اینکه اعتباری برای سه نیرو شرکتی شامل خدمه و آشپز در نظر گیرند.

وی افزود: هم اکنون در این شیرخوارگاه، ۱۰ نفر نیروی خانم شامل پرستار، مددکار، خدمه، آشپز و ۶ مربی فعالیت دارند.

رییس اداره بهزیستی شیروان گفت: در بخش تجهیزات و امکانات مشکل خاصی وجود ندارد و چند سال پیش به عنوان شیرخوارگاه برتر کشور در این زمینه معرفی شده است ولی اکنون نیازبه جذب یک روانشناس و ۶ مربی کودک دارد.

شیرخوارگاه حضرت فاطمه (س) شیروان از آبان ماه ۸۶ فعالیت خود را در ۲ بخش نوزادان و کودکان آغاز کرد که محل نگهداری نوزادان تا پنج سالگی است و امسال بخش نوزادان زیر ۲ سال آن به بجنورد انتقال پیدا کرد.

برچسب‌ها شیرخوارگاه فرزندخواندگی شیروان نیروی انسانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شیرخوارگاه فرزندخواندگی شیروان نیروی انسانی شیرخوارگاه فرزندخواندگی شیروان نیروی انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۳۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زایمان با تاریخ رُند، بازی با جان نوزاد؟! + فیلم

زایمان سزارین به دلیل مشکلاتی که منشاء مادری یا جنینی دارند در زمان طبیعی آن ۳۹ هفته و دو روز انجام می‌شود ولی اگر نوزاد به بهانه تاریخ رند زودتر از موعد معمول یعنی در ۳۷ یا ۳۸ هفتگی به دنیا بیاید، نارس است و در بیشتر موارد در بخش‌های ویژه تحت مراقبت قرامی‌گیرد.

این نوزادان جانشان در خطر است و در صورت بستری در بخش‌های ویژه نوزادان علاوه بر دریافت دارو، احتمال ایجاد مشکلاتی در سیستم مغز و اعصاب و بیماری‌های تنفسی و خطر ابتلا به سایر بیماری‌ها وچود داشته و فرآیند رشد این نوزادان هم دچار اختلال می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی و کمک به جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌ها
  • انسیه خزعلی: فرآیند فرزندخواندگی تسهیل شد
  • زایمان با تاریخ رُند، بازی با جان نوزاد؟! + فیلم
  • جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌های تهران پس از اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی
  • محبی: حضور شیروان‌ و‌ ارشک در جام تختی به چه درد می‌خورد?
  • اجرای آبیاری قطره‌ای زیرسطحی در تاکستان‌های شیروان
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها
  • آکنه نوزادی چیست؟
  • عبور تولید برق در نیروگاه شیروان از مرز ۶.۵ میلیون مگاوات