Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@13:09:25 GMT

هر ۱۰ کودک شیرخوارگاه شیروان یک مربی دارد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۳۸۸۸

هر ۱۰ کودک شیرخوارگاه شیروان یک مربی دارد

علی اکبر آرام روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  یک شیرخوارگاه در این شهر فعال است که به هفت نفر نیرو  برای ارائه بهتر و خدمات مطلوب تر نیاز دارد.

وی گفت: ظرفیت شیرخوارگاه این شهر، ۳۰ نفر است که در حال حاضر ۲۵ کودک در سنین دو تا پنج سالگی در آن نگهداری می شوند.

آرام با اشاره به اینکه تمام نیروهای انسانی این شیرخوارگاه خانم هستند گفت: حقوق و مزایای آنان براساس قانون کار است که علاوه بر حقوق پایین به خاطر کمبود نیرو دچار فشار کاری زیادی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:  انتظار می رود برای ارائه خدمات بهتر مجوز جذب نیرو و یا اینکه اعتباری برای سه نیرو شرکتی شامل خدمه و آشپز در نظر گیرند.

وی افزود: هم اکنون در این شیرخوارگاه، ۱۰ نفر نیروی خانم شامل پرستار، مددکار، خدمه، آشپز و ۶ مربی فعالیت دارند.

رییس اداره بهزیستی شیروان گفت: در بخش تجهیزات و امکانات مشکل خاصی وجود ندارد و چند سال پیش به عنوان شیرخوارگاه برتر کشور در این زمینه معرفی شده است ولی اکنون نیازبه جذب یک روانشناس و ۶ مربی کودک دارد.

شیرخوارگاه حضرت فاطمه (س) شیروان از آبان ماه ۸۶ فعالیت خود را در ۲ بخش نوزادان و کودکان آغاز کرد که محل نگهداری نوزادان تا پنج سالگی است و امسال بخش نوزادان زیر ۲ سال آن به بجنورد انتقال پیدا کرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا بهزیستی پرستار حضرت فاطمه حقوق قانون کار انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۳۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده شیروان به بجنورد بیشترین میزان تردد را ثبت کرد

علی ربانی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: تردد وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی در دور نخست سفرهای نوروزی به طور میانگین هر روز نسبت به روز قبل ۱۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی در ادامه افزود: طی این مدت بیش از ۷۴۵ هزار تردد بین استانی کل وسایل نقلیه و متوسط تردد بین استانی روزانه بیش از ۶۳ هزار وسیله نقلیه ثبت شد.

معاون فنی و راه‌های روستایی راهداری خراسان شمالی اظهار کرد: در این بازه زمانی بیش از ۳۳۱ هزار و ۲۱۶ وسیله نقلیه به خراسان شمالی وارد و ۳۰۱ هزار و ۴۱۵ وسیله نقلیه از استان خارج شدند.

ربانی محور دارای بیشترین تردد را شیروان به بجنورد در روز پنجشنبه دوم فروردین، ساعت ۱۱ تا ۱۲ ذکر و اظهار کرد: ماندگاری مسافران نوروزی در خراسان شمالی بین یک تا ۳ روز و بیشترین ماندگاری در استان به ترتیب متعلق به خراسان رضوی، تهران، مازندران و گلستان بوده است.

کد خبر 6062708

دیگر خبرها

  • فعالیت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز
  • کاهش ۱۵درصدی تصادفات و سوانح رانندگی در شیروان
  • آیا مصرف استامینوفن در دوران بارداری برای نوزادان خطرناک است؟
  • فعالیت مراکز غربالگری هیپوتیروئیدی نوزادان در شهرستان مراغه
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی در شیروان خراسان‌شمالی
  • نگهداری ۱۰ کودک در شیرخوارگاه امام علی(ع) شهرکرد
  • بازدید حدود ۳ هزار گردشگر از موزه‌های خراسان شمالی
  • تعداد کودکان شیرخوارگاه های استان تهران به زیر ۱۰۰ کودک رسید
  • جاده شیروان به بجنورد بیشترین میزان تردد را ثبت کرد
  • دهکده المپیک پاریس میزبان مهدکودک برای فرزندان ورزشکاران