Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@16:26:43 GMT

تکلیف المپیک تا سه ماه دیگر مشخص می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۳۹۸۱

ساعت 24-کمیته بین المللی المپیک تا سه ماه دیگر در رابطه با برگزاری بازی های توکیو ۲۰۲۰ تصمیم‌گیری خواهد کرد.

به گزارش آس، کمیته بین المللی المپیک  (IOC) در حال بررسی شرایط چگونگی برگزاری بازی های توکیو ۲۰۲۰  (از بیست و چهارم جولای تا نهم آگوست) به دلیل شیوع ویروس کرونا است. دیک پوند، قدیمی ترین عضو IOC در یک مصاحبه اعلام کرد تا سه ماه آینده یک تصمیم جامع در این رابطه گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: برخی از اتفاق ها باید رخ دهند. باید امنیت، غذا و هتل ها افزایش پیدا کنند. رسانه ها در اینجا حضور دارند تا تحقیقات خود را انجام دهند. اگر تایید شود در این محل امنیت وجود ندارد آن وقت نباید این بازی ها برگزار شود.

پوند افزود: این جنگ جدید است و باید با آن مقابله کرد. مردم خواهند پرسید که آیا همه چیز کامل کنترل شده است تا بتوان به توکیو رفت یا نه؟

او در ادامه خواستار آرامش شد و گفت: به نظرم المپیک برگزار می شود.این تصمیم خیلی خیلی بزرگی خواهد بود و تا زمانی که اطلاعات قابل اعتماد نباشد نمی توان تصمیم گیری کرد.

سازمان جهانی بهداشت دوشنبه اعلام کرد جهان باید برای یک شیوع گسترده آماده باشد. برای پیشگیری از شیوع اغلب رقابت های ورزشی نه تنها در چین، بلکه در کشورهایی همچون ژاپن با ۱۶۰ مبتلا تعطیل شد. ایتالیا با ۳۲۲ مبتلا و یازده کشته و ایران با ۹۵ مبتلا و ۱۵ فوتی از دیگر کشورهایی هستند که تلاش می کنند این ویروس را کنترل کنند.  

کمیته برگزاری المپیک توکیو ۲۰۲۰ هرگز به برگزاری یا تعویق این بازی ها شک نکرده است.

این کمیته اعلام کرد: آماده سازی ها در راستای برگزاری المپیک به روال عادی پیش می روند. کمیته بین المللی المپیک و کمیته برگزاری بازی ها همکاری می کنند تا مسابقاتی امن برای ورزشکاران و تماشاگران فراهم شود.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: المپيك بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۳۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف «گرایی»های فرنگی مشخص شد

کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی شرایط انتخاب ملی پوش ۲ وزن المپیکی و یک وزن غیر المپیکی را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، پس از برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا و گزینشی قاره آسیا، کادر فنی بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی تصمیمات خود را برای مشخص شدن ملی پوشان اوزان ۶۰ و ۶۷ کیلوگرم به جهت حضور در المپیک پارس و ملی پوش وزن ۸۲ کیلوگرم به جهت حضور در رقابت‌های اوزان غیر المپیکی در وزن ۸۲ کیلوگرم را به شرح زیر اعلام کرد:

۶۰ کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان امیررضا ده بزرگی و مهدی محسن نژاد به این مسابقات اعزام می‌شوند.

۶۷ کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی به این مسابقات اعزام می‌شوند.

۸۲ کیلوگرم: ۱- با توجه به عملکرد نامناسب محمدعلی گرایی در مسابقات جهانی سال‌های اخیر در وزن ۷۷ کیلوگرم و عدم حضور وی در چرخه انتخابی تیم ملی به دلیل محرومیت، مقرر شد با توجه به عملکرد ضعیف کشتی گیران وزن ۸۲ کیلوگرم، در چارچوب اختیارات کادر فنی، به آقای گرایی شانس مجددی در این وزن اهدا شود تا با نفر برتر رقابت‌های جام تختی به رقابت‌های رنکینگ مجارستان اعزام شود.

نکته مهم: پس از رقابت‌های رنکینگ مجارستان، ارزیابی فنی کادر فنی از عملکرد نفرات فوق، انجام پذیرفته و پس از آن در مورد ملی پوشان این اوزان تصمیم گیری خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ببینید | ️جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد‌
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد
  • مدیرعامل بانک شهر تکلیف درویش را مشخص کرد
  • مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • تکلیف «گرایی»های فرنگی مشخص شد
  • تکلیف «گرایی»ها مشخص شد/ محمدعلی المپیک را از دست داد
  • تکلیف برادران گرایی برای المپیک مشخص شد
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد