Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم سلمانی سه‌شنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: در راستای اقدامات پیشگیرانه و آمادگی بیشتر بیمارستان شهید صدوقی (ره) جهت رسیدگی به مراجعان از روز چهارشنبه ۷ اسفند ماه تا اطلاع ثانوی ملاقات بیماران در این بیمارستان ممنوع است.

بیمارستان شهید صدوقی یزد بعنوان مرکز قرنطینه بیماران کرونای  و نگهداری از آنها در استان تعیین شده، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی نیز امروز گفت: با ارسال آزمایش از کسانی که به علت علائم تنفسی شدید در بیمارستان بستری بودند، نتیجه آزمایش اولیه یک نفر از آنان به ویروس کرونا (کوئید 19) در یزد مثبت اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر محمدرضا دهقانی در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به اینکه این آزمایش باید 3 بار تایید شود، نتیجه آزمایش اولیه این فرد که هم اکنون در بیمارستان بستری است، مثبت اعلام شده و نتیجه ابتلا یا عدم ابتلای قطعی وی فردا رسما از طریق وزارت بهداشت اعلام خواهد شد.

همچنین در راستای اقدامات پیشگیرانه و آمادگی بیشتر بیمارستان شهید دکتر رهنمون، جهت رعایت بهداشت فردی و عمومی مراجعان، از روز سه شنبه ۶ اسفند ماه تا اطلاع ثانوی ملاقات بیماران در این بیمارستان فقط روزهای یکشنبه، سه شنبه و جمعه از ساعت ۱۵ لغایت ۱۵/۳۰ خواهد بود. 

ضمناً از ورود اطفال و افراد مسن همراه ممانعت بعمل می آید.

برچسب‌ها ویروس کرونا یزد سازمان اورژانس کشور پروندهٔ خبری پرونده | پیشنهادهایی برای پیشگیری از کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا یزد سازمان اورژانس کشور ویروس کرونا یزد سازمان اورژانس کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۴۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، پیمان آسترکی ظهر امروز ششم اردیبهشت ماه در حاشیه بازدید از بیمارستان عشایر خرم آباد گفت: در پی بارندگی‌های اخیر، گرم شدن هوا و افزایش رویش قارچ‌ها در طبیعت، شاهد افزایش مصرف خوراکی قارچ و بروز مسمومیت حاد در تعداد قابل توجهی از بیماران مراجعه کننده به مرکز مسمومیت‌های بالینی بیمارستان شهید رحیمی هستیم.

️وی خاطرنشان کرد: تعداد مسمومین افزایش صعودی داشته و بیشتر با علایم گوارشی شدید، تعریق و لرز و تاری دید مراجعه می‌کنند.

معاون علوم پزشکی لرستان تاکیدکرد: تشخیص قطعی غیر سمی بودن قارچ‌ها به صرف شکل ظاهری میسر نیست.

آسترکی گفت: به علت شیوع قابل توجه موارد مسمومیت و تهدید سلامت افراد توصیه می‌شود از مصرف این گونه قارچ‌ها اکیدا خودداری شود.

گفتنی است مسمومیت ناشی از قارچ‌ها می‌تواند منجر به عوارض جدی نارسایی کبد و کلیه منتهی به پیوند و حتی مرگ در بیماران شود.

دیگر خبرها

  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • سنای آمریکا لایحه ممنوعیت تیک‌تاک را تصویب کرد
  • نوری قزلجه: تعطیلی روز شنبه برای کل کشور یکسان است اما پنج شنبه فقط برای برخی شرکت ها اعمال می شود
  • تصاویر ترانه علیدوستی در بیمارستان را باور نکنید
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان