Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایوان مارکوویچ‌، هافبک‌ ۲۵ ساله صربستانی با عقد قراردادی رسمی به ذوب‌آهن پیوست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ذوب‌ آهن در ادامه خریدهای خارجی خود با ایوان مارکوویچ قرارداد امضا کرد و این بازیکن تا پایان فصل در جمع سبزپوشان قرار دارد.

آن‌ها در نقل و انتقالات نیم فصل، میودراگ رادولوویچ را به عنوان سرمربی انتخاب کردند و بعد از دارکو بیدوف صربستانی را به عنوان جانشین ارسلان مطهری جذب کردند و حالا مارکوویچ دومین خرید آزاد آن‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایوان مارکوویچ توانایی بازی در پست پشت مهاجم را دارد و می‌تواند خلا ذوب‌ آهن  در آن منطقه را پر کند.

ایوان مارکوویچ‌

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: میودراگ رادولوویچ مارکوویچ تیم ذوب آهن ذوب آهن مارکوویچ میودراگ رادولوویچ محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی فوتبال ایران لیونل مسی جام جهانی برانکو تیم استقلال وینفرد شفر ایوان مارکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۴۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی مهدی‌پور زیر تیغ جراحان رفت

پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان

طرفداری | مهدی مهدی پور امروز پایش را جراحی کرد.

مهدی مهدی‌پور، هافبک تیم فوتبال استقلال، امروز با حضور در بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفت. هافبک دفاعی آبی‌پوشان که در جریان یکی از بازی‌های لیگ برتر دچار پارگی رباط صلیبی شده بود، با نظر کادر پزشکی و موافقت خود، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

عمل جراحی مهدی‌پور با موفقیت انجام شد با این حال، این هافبک محبوب تا پایان فصل جاری قادر به همراهی استقلال نخواهد بود و آبی‌پوشان باید در ادامه فصل بدون او به میدان بروند.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است
  • پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی
  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت
  • هافبک استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد
  • مهدی مهدی‌پور زیر تیغ جراحان رفت
  • 10 نقل و انتقال گران قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین هافبک ها (+عکس)
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت