Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور، با اشاره به توطئه جدید دشمن علیه ایران مطلبی را در حساب توییتری خود منتشر کرد و نقشه راهبردی دشمنان را فشار حداکثری بر ایران با کلید واژه کرونا دانست. 

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور نوشت:

"قرار است راهبرد فشار حداکثری بر ایران با کلید واژه کرونا تکمیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فشار رواین به کشورها برای بستن مرزهای زمینی و هوایی و دروغ پردازی درمورد پنهان کاری ایران نقشه راه جدید است."

گفتنی است؛ پس از ورود ویروس کرونا به ایران، رسانه‌های معاند از این فرصت استفاده کرده و با دروغ پراکنی و همچنین بزرگنمایی، اخبار کذب علیه ایران را محور کار خود قرار داده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۴۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم‌صهیونیستی ضعیف و فاقد یک راهبرد مشخص است

کارشناس ارشد روابط بین‌الملل اقدام رژیم صهیونیستی در استفاده از کوادکوپترها را مضحک دانست و آن را عملیات خنده صادق در برابر عملیات وعده صادق توصیف کرد و گفت: این اقدام مذبوحانه نشان دهنده این است که رژیم صهیونیستی در برابر ایران مستاصل، ضعیف و فاقد یک راهبرد مشخص است.

علیرضا تقوی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با راهبرد رژیم صهیونیستی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی رژیمی است که برای کشورهای عربی منطقه می‌تواند یک خطر محسوب شود اما برای جمهوری اسلامی ایران خطری ندارد؛ آنها خوب می‌دانند که درگیری با ایران و حمله مستقیم به ایران چه تبعاتی می‌تواند برای آنها داشته باشد و لذا سعی کردند با استفاده از عوامل خرابکار داخلی و کواد کوپترهای حامل مواد منفجر اقدام خود علیه جمهوری اسلامی ایران را انجام دهند.

وی با اشاره به تیتر اول روزنامه هاآرتص مبنی بر اینکه حمله خاموش اسرائیل به اصفهان نشان داد نتانیاهو هیچ راهبردی در قبال ایران و غزه ندارد، افزود: این اقدام نشان دهنده این است که رژیم صهیونیستی در برابر ایران مستاصل، ضعیف و فاقد یک راهبرد مشخص است؛ در واقع ضربه عملیات وعده صادق به حدی سنگین بود که این رژیم هنوز در یک سردرگمی راهبردی به سر می‌برد و قدرت واکنش و تعقل مناسب در برابر جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

کارشناس ارشد روابط بین‌الملل تصریح کرد: رژیم صهیونیستی سعی کرد در برابر اقدام پیروزمندانه ایران، یک واکنش ضعیف برای مصرف داخلی و افکار عمومی خود انجام دهد و پس از آن با بزرگنمایی اقدام خود به گونه‌ای القا کند که ما پاسخ ایران را دادیم اما همین حرکت هم توسط رسانه‌های رژیم صهیونیستی به صخره گرفته شد تا جایی که حتی وزیر نتانیاهو این اقدام را مضحک خوانده و آن را مسخره می‌داند.

وی ادامه داد: در نتیجه باید گفت این اقدام مذبوحانه که البته برخی به طنز آن را «عملیات خنده صادق» نامیده‌اند، نشان داد که رژیم صهیونیستی که اصلاً قابلیت درگیری با جمهوری اسلامی ایران را ندارد و از درگیری با ایران به شدت احتراز کرده و بعید است که بتواند در یک نبرد در برابر جمهوری اسلامی ایران مقاومت کند.

تقوی نیا با اشاره به صبر استراتژیک جمهوری اسلامی ایران در برابر رژیم صهیونیستی خاطر نشان کرد: امروز دیگر کسانی که می‌گفتند اسرائیل برای ایران در سوریه دام پهن می‌کند و قصد جنگ با ایران را دارد نیز به اشتباه محاسباتی خود پی برده‌اند و مشخص شد تحلیل چنین افرادی درست نبوده است.

کد خبر 746189

دیگر خبرها

  • زنگ خطر برای والیبال ملی؛ لطیفه‌ای با کلیدواژه «همه برای یکی»!
  • ۲ راهبرد ایران برای افزایش اقتدار و حرکت به سوی قله
  • جنجال یک عروسی در هتل اسپیناس پارسیان!
  • رژیم‌ صهیونیستی ضعیف و فاقد راهبرد مشخص است
  • رژیم‌صهیونیستی ضعیف و فاقد یک راهبرد مشخص است
  • رئیس‌جمهور: مقامات آمریکایی به شکست فشار حداکثری علیه ایران اعتراف کردند
  • مقامات آمریکایی به شکست فشار حداکثری علیه ایران اعتراف کردند
  • گزارش زبان معیار و این بار، ایران اکسپو
  • شیرمردان و شیرزنان سپاهی در خط مقدم حراست از ایران
  • سیاست پسته‌ای ایران، در جنگ با اسرائیل هم برنده بود!