Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: برغم برخی شایعات منتشر شده در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، خبرنگار ایرنا کسب اطلاع کرد که نتیجه آزمایش کرونای آیت الله شبیری زنجانی هنوز اعلام مشخص نشده است.
به گزارش خرداد ،حجت الاسلام محمد رضا باباخانی رئیس دفتر آیت الله شبیری زنجانی از مراجع تقلید سه شنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت: حضرت آیت الله شبیری زنجانی به اتفاق همه اعضای دفتر برای رعایت احتیاط، تست کرونا دادند ولی هنوز پاسخ آن را دریافت نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مطالب مطرح شده در ارتباط با مثبت یا منفی بودن نتیجه تست کرنای این مرجع تقلید درست نیست و اگر چیزی باشد از طریق دفتر اعلام می کنیم.
در پی شیوع نسبی بیماری کرونا در قم تاکنون ۱۶ نفر جان باخته اند و ۳۲۰ مشکوک به کرونا نیز بستری و تحت نظر هستند که ۴۰ نفرشان بد حال هستند که البته بر اساس آمارهای موجود، اغلب آنها را بیماران آنفولانزا تشکیل می دهند اما برای اطمینان از عدم ابتلای به کرونا، تحت آزمایش و بررسی های ویژه قرار دارند. 
به‌منظور مقابله و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در قم، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز حوزه‌های علمیه قم نیز از روز پنجشنبه هفته گذشته تا آخر هفته جاری تعطیل‌ شده‌ و محدودیت هایی در برنامه های جمعی حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد جمکران اعمال شده است. /
باباخانی صبح روز سه شنبه نیز در پاسخ به خبرنگار ایرنا، اعمال قرنطینه برای این مرجع تقلید و دفتر ایشان را به خاطر بیماری کرونا تکذیب کرد و گفت: حال این مرجع تقلید خوب است و در منزل در حال استراحت هستند.وی همچنین در خصوص فوت یکی از اعضای دفتر  در روزهای اخیر و ارتباط دادن آن با بیماری کرونا گفت: آقای فاضلی مسئول مالی دفتر از دو هفته قبل بیمار بودند، ایشان سابقه بیماری دیابت داشتند و فوت معلوم نیست به دلیل سرماخوردگی، آنفلوآنزا و یا کرونا باشد ولی سابقه بیماری داشتند.باباخانی قرنطینه دفتر را نیز رد کرد و گفت: در دفتر آیت الله شبیری زنجانی به دلیل رعایت مسائل بهداشتی روزانه دو نفر حضور دارند و حال آیت الله شبیری زنجانی هم خوب بوده و به بیماری کرونا مبتلا نشده اند.وی ادامه داد: آیت الله شبیری زنجانی هم اکنون در منزل در حال استراحت هستند. برچسب ها: آیت الله شبیری زنجانی ، کرونا

منبع: خرداد

کلیدواژه: آیت الله شبیری زنجانی کرونا آیت الله شبیری زنجانی بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۴۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تصویر از حال و روز ترانه علیدوستی بر روی تخت بیمارستان | مشخص شدن بیماری او

عکسی از حمید علیدوستی مربی سابق منتشر شده است که بر بالین دخترش ترانه حاضر شده است. مادر ترانه علی دوستی در یک ویدیویی از هواداران ترانه علی دوستی خواست تا این بازیگر زن سینما دعا کنند.

 همچنین بر اساس آنچه سینما اعتماد نوشته است؛ ترانه علیدوستی حدود 6 ماه پس از آزادی خود از زندان دچار بیماری به نام سندرم (Drug Rash with Eosinophilia and Systemic Symptoms) با نام اختصاری (DRESS) شده است که یک نوع واکنش شدید ناشی از حساسیت به مصرف برخی داروها است./وقت صبح

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • از کجا بفهمیم سرطان معده داریم یا نه؟
  • از کجا بفهمیم سرطان معده داریم؟ + راهنمای کامل
  • چراغ سبز مراجع تقلید به تعطیل شدن روز شنبه به جای پنج شنبه /۴ روز قطع ارتباط با دنیا به نفع اقتصاد کشور نیست
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • اولین تصویر از حال و روز ترانه علیدوستی بر روی تخت بیمارستان | مشخص شدن بیماری او
  • کامنت موشن| آیا کرونای دیگری در انتظار جهان است؟
  • سندروم پس از کرونا چیست؟