Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@12:42:57 GMT

عراقچی وارد وین شد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۴۲۳۵

«سید عباس عراقچی» معاون سیاسی وزارت امور خارجه، به منظور شرکت در کمیسیون مشترک برجام وارد وین شد.

به گزارش ایسنا ،نشست کمیسیون مشترک برجام در سطح معاونان و مدیران سیاسی وزرای خارجه ایران و گروه ۱+۴ (آلمان، فرانسه، انگلیس، روسیه و چین) روز چهارشنبه (۷ اسفند ۱۳۹۸) به ریاست «سید عباس عراقچی» و «هلگا اشمید» در شهر وین پایتخت اتریش برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سيدعباس عراقچي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۴۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست از قالیباف برای ارائه گزارش ارزی مجلس و دولت

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به نشست مشترک مجلس و دولت درباره موضوعات ارزی گفت: رئیس مجلس گزارش این جلسه را در نشست علنی ارائه دهد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه دوم اردیبهشت‌ماه) قوه مقننه ضمن تشکر از رئیس مجلس برای پیگیری وضعیت بازار ارز و طلا، گفت: در همین راستا به جهت افزایش تفاهم و بهبود عملکرد، جلسات مهمی در این باره در حال برگزاری است و نشست مشترک نمایندگان مجلس و مسئولان دولتی تشکیل شده است.

وی همچنین در این جلسه از رئیس مجلس خواست که گزارش نشست مشترک مجلس و دلوت درباره وضعیت ارز را در جلسه علنی به نمایندگان ارائه دهد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اضافه کرد: پیگیری‌های مستمر در این باره ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم با اصلاح و تغییر سیاست‌های ارزی بانک مرکزی شاهد کاهش التهابات در بازار ارز باشیم و بتوانیم از وضعیت کنونی خارج شویم.

انتهای‌پیام/

دیگر خبرها

  • عباس‌زاده: تعمیق و توسعه روابط ایران و پاکستان ضریب امنیت را بالا می‌برد/ سوءتفاهمات بین دو کشور باید برطرف شوند+ فیلم
  • سه گروه اصولگرایان از نظر عباس عبدی : از "ارزشی های واقعی" تا "بی شخصیت های هتاک"
  • عراقچی: پس از اقدام نظامی، زمان ورود به میدان سیاست و دیپلماسی است
  • جزئیات دیدار فرمانده ارتش پاکستان با رئیس جمهوری | رئیسی وارد لاهور شد
  • آیا ایران از اسرائیل خواسته بود که در ازای توقف حمله به غزه، به سرزمین های اشغالی حمله نکند؟
  • عباس عراقچی: هم اکنون، زمان استفاده از موشک‌های دیپلماتیک است/ مذاکرات سیاسی، نقد کننده دست آوردهای میدانی است
  • کنعانی: در برجام آمریکا زیر میز دیپلماسی زد نه ایران/ اقدام ایذایی در اصفهان اقدامی بی‌ارزش بود
  • درخواست از قالیباف برای ارائه گزارش ارزی مجلس و دولت
  • با مذاکره با آمریکا از عملیات «وعده صادق» دستاورد سیاسی بدست بیاوریم! / اصلاح‌طلبان: موشک‌ها را خرج برجام کنید
  • نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس با مدیران هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری برگزار شد