Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@05:36:02 GMT

قطع راه ارتباطی ۱۰ روستای چرداول بر اثر سیل

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۴۲۴۰

قطع راه ارتباطی ۱۰ روستای چرداول بر اثر سیل

الیاس فتاحی  شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی  بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته و شدت آن که باعث ایجاد سیلاب شده است، پل جزمان در هلیلان تخریب و هم اکنون  رفت و آمد از این مسیر ناممکن است.

وی اضافه کرد: ساخت پل دائمی این رودخانه با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال در دست ساخت است که پس از  فروکش کردن شدن بارش باران عملیات آن  پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فتاحی یادآور شد: این پل محل اتصال و تردد مردم دهستان زردلان به مرکز هلیلان است که در راستای  تسهیل در تردد مردم با همکاری سپاه پاسداران پل فلزی موقت در این محل احداث می شود.

فرماندار چرداول گفت: جاده ایلام-  حمیل در بخش شباب نیز به علت ریزش کوه مسدود شده است و تلاش راهداران برای بازگشایی آن ادامه دارد اما سایر محورهای مواصلاتی شهرستان باز است.

فتاحی یادآور شد: ستاد بحران این شهرستان از روز گذشته در حالت آماده باش کامل قرار دارد و پنج اکیپ این ستاد در آسمان آباد، سرابله، شباب، زاگرس و هلیلان مستقر است. 

 وی تاکید کرد : سطح برخی شهرها و روستاهای شهرستان و زمین های کشاورزی دچار آبگرفتگی و سیلاب شده است که در حال تلاش برای بازگشایی مسیرها هستیم  و بعد از بارش ها ارزیابی خسارت ها در مناطق مختلف شهرستان بررسی و اعلام  خواهد شد.

شهرستان چرداول به مرکزیت شهر سرابله در ۳۰ کیلومتری ایلام قرار دارد.  

برچسب‌ها ایلام تخریب پل چرداول سیل پروندهٔ خبری خطر وقوع سیل در برخی استانها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام تخریب پل چرداول سیل ایلام تخریب پل چرداول سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۴۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروش رودخانه فصلی در روستای سانیج+فیلم

این روز‌ها با ورود سامانه بارشی جدید اقصی نقاط کشور حتی مناطق خشک و کویری یزد هم  با بارش شدید باران همراه شد. بارش‌ ها در استان یزد به خصوص در ارتفاعات سبب جاری شدن سیلاب، خروش دوباره رودخانه‌ها و آبشار‌های فصلی در روستاها شد.

با خروش دوباره رودخانه فصلی در  روستای سانیج بر اثر بارش شدید باران از لنز دوربین شهروند خبرنگار ما دور نماند و آن را به نمایش درآورد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • خروش رودخانه فصلی در روستای سانیج+فیلم
  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی
  • توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • سفر به طبیعت بهاری روستای انارک در قالب تصاویر
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • خودنمایی بخشی از جنگل‌های بلوط زاگرس در روستای مله پنجاب + فیلم
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • وقوع سیلاب و بارش تگرگ در چند شهرستان استان اصفهان
  • ۵۸۷ روستای استان ایلام از نعمت گاز برخوردارند