Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا حقیقی می گوید تصمیم مربوط به برگزاری بازی ها پشت درهای بسته به بازیکنان و مربیان ارتباطی ندارد و یک تصمیم مدیریتی محسوب می شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا حقیقی گلر تیم سابق تیم ملی فوتبال در پایان تمرین نساجی مازندران که با حضور مربی جدید و زیر باران در ورزشگاه درفشی فر برگزار شد، گفت:

اول از همه باید از زحمات آقای مهاجری و کادر فنی ایشان تشکر کنم ایشان زحمات زیادی کشیدند ولی به هر حال تیم را ترک کردند و هر جا هستند، آرزوی موفقیت می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا حقیقی در مورد حضور محمود فکری بازیکن و کاپیتان سابق استقلال نیز توضیح داد:

به هر حال ایشان هم در لیگ برتر مربی بوده اند و هم در لیگ یک سرمربی. تیم ایشان هم سوم یا چهارم است. برای آقای فکری آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم در کنار هم بهترین نتایج را بگیریم، چون جایگاه ما خیلی بهتر از اینجاها است.

از علیرضا حقیقی  در مورد اینکه از عملکرد خودش رضایت دارد پرسیدیم که او توضیح داد:

به هر حال من از یک سبک دیگر و یک محیط دیگر وارد یک سبک و محیط دیگر شدم. نمی توانم زمانی در نظر بگیرم ولی تا اینجا می توانم بگویم که تمام توانم را گذاشته ام و امیدوارم خدا کمک کند تا از شرمندگی هواداران نساجی دربیاییم.

دروازه بان نساجی در رابطه با برگزاری بازی ها پشت درهای بسته بیان کرد:

این یک تصمیم مدیریتی است و آنها هم تحت فشار هستند. این به بازیکن و مربی مربوط نمی شود و آنها بهتر می دانند چه کاری باید انجام بدهند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تمرین نساجی تمرین نساجی تیم ملی فوتبال نساجی مازندران علیرضا حقیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۴۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ سال حبس برای نایب‌رئیس پیشین فدراسیون فوتبال

شهره موسوی نائب رئیس سابق فدراسیون فوتبال در پرونده کثیرالشاکی «کینگ مانی» به ۱۰ سال حبس محکوم شد.

به گزارش مشرق، رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور رأی پرونده موسوم به «کینگ‌مانی» خبر داده‌اند. متهم ردیف دوم این پرونده شهره موسوی، نائب رئیس پیشین زنان فدراسیون فوتبال بود که اکنون به ۱۰ سال حبس، رد مال و محرومیت از خدمات دولتی محکوم شده است.

رئیس کل دادگستری استان تهران درباره رای پرونده کینگ مانی گفته است: «بر اساس رای صادره، سه نفر از اشخاص حقیقی و یک شخص حقوقی متهم در این پرونده به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق مشارکت در کلاهبرداری شبکه‌ای از طریق ایجاد رمزارز جعلی به نام «کینگ‌مانی» و توزیع آن در بین مردم، به حبس‌های طویل‌المدت محکوم شدند و شرکت «بادران گستران» به ممنوعیت از فعالیت شغلی با استفاده از هر گونه رمزارز به مدت دو سال محکوم شد.»

موسوی که در دوران عزیزی خادم، نایب رئیس زنان در فدراسیون فوتبال بود، در طول مدت بازداشت هم کماکان از حضور خود در فدراسیون فوتبال استعفا نداد و به صورت آنلاین در جلسات هیئت رئیسه شرکت می‌کرد، اما بعد از حضور مهدی تاج در فدراسیون فوتبال، با دستور حراست فدراسیون موسوی از سمت خود برکنار شد و سپس مریم منظمی جایگزین این مدیر پرحاشیه شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پسر پرسپولیس و چالش کلین‌شیت در دربی کوچک
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • ۱۰ سال حبس برای نایب‌رئیس پیشین فدراسیون فوتبال
  • چطور می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، من هم گفتم «گروهبان قندلی» اشکالی دارد؟
  • واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی
  • علیرضا بیرانوند جدید اینجاست | عکس
  • سرمربی پیشین پرسپولیس:سرپیچی از دستور شاهزاده عربستان عامل اخراجم شد
  • (عکس) رونمایی از علیرضا بیرانوند جدید
  • به یاد اسطوره شماره ۷ فوتبال مازندران
  • پنج قاب به‌یادماندنی از دست‌نشان