Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: در کمیته ملی المپیک سه اصل برنامه محوری، اخلاق محوری و انسجام محوری مورد تأکید است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کیکاووس سعیدی، دبیرکل کمیته ملی المپیک، بعد از پایان جلسه مشترک کمیته اجرایی با دکتر سلطانی‌فر در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: بعد از انتخابات کمیته ملی المپیک در اواخر سال 1396 این اولین نشستی بود که به طور مشترک جلسه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با مقام عالی وزارت داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسه بسیار  خوب و مفیدی بود و محور‌های مختلفی در جلسه مورد نقد و بررسی و تبادل نظر قرار گرفت. از جمله موضوع بحث اساسنامه جدید فدراسیون‌های ورزشی و ساز و کارهای اجرایی کردن و ابلاغ آن، بحث منابع مالی و تحصیل اعتبارات و بسیج  منابع کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان برای حضور قدرتمند کاروان ورزشی ایران در بازی‌های المپیک 2020 توکیو.

وی در ادامه افزود: همچنین در این جلسه بحث سرپرستی فدراسیون‌ها مطرح شد و نقاط قوت و ضعف این موضوع هم مورد  بررسی قرار گرفت. آن چه که ملاحظه شد همدلی حداکثری بود و یکی از دستاوردهای خوب این نشست‌ها رفع ابهامات و شفافیت است. تأکید بر مشارکت حداکثری در حوزه مدیریت کلان ورزش کشور بود که هم توسط دکتر سلطانی‌فر و هم توسط دکتر صالحی امیری  مورد تأکید قرار گرفت و به واقع شاید در این دوره اخیر یکی از  موفق‌ترین دورانی باشد که مشارکت حداکثری وجود دارد. در تصمیم‌سازی ورزش به خصوص در حوزه سیاست‌گذاری در حوزه کلان و راهبردی و این همدلی ناشی از فضای صمیمی و دوستانه است.

دبیرکل کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: در کمیته ملی المپیک سه اصل برنامه محوری، اخلاق محوری و انسجام محوری مورد تأکید است. ما در این دوره دو سال و اندی در کمیته ملی المپیک 520 جلسه هیئت اجرایی برگزار کردیم. 520 مصوبه داشتیم که شاید 30 مصوبه در بعضی از جلسات داشتیم در بعضی از جلسات 4/5 مصوبه داشتیم و بیش از 90 درصد مصوبات در هیئت اجرایی عملیاتی شده و به اجرا درآمده است. کلیه تصمیم‌های راهبردی در  هیئت اجرایی بررسی می‌شود و مدل تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در کمیته ملی المپیک مشارکت محور است. در این دوران اقدامات خوبی  صورت گرفته هم از حیث افزایش منابع کمیته ملی المپیک بودجه ما از 44 میلیارد تومان در سال 96 به 93 میلیارد تومان ارتقا پیدا کرد. این حاصل تلاش‌های ارزشمند دکتر صالحی امیری بود و همکاران ما در کمیته ملی  المپیک. مکان‌های تخصصی افزایش پیدا کرد  به خصوص برای برگزاری جلسات و همایش‌های ملی که مشکل داشتیم و این فضاها به فضاهای گذشته افزوده شد و بسیاری از اقدامات مفید و سودمند دیگری که در فرصت‌های دیگری ان‌شاءالله در پایان سال ما در ارتباط با عملکرد کمیته ملی المپیک بیان خواهیم کرد.

سعیدی همچنین درباره اقدامات صورت گرفته برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: خوشبختانه وزارت ورزش و جوانان و به ویژه دکتر سلطانی‌فر خیلی به موقع ورود کرد. فدراسیون پزشکی ورزشی و کمیته ملی المپیک و تصمیمات خوبی اتخاذ شد، دو جلسه برگزار شد به نام ستاد  کرونا و پیشنهاداتی که توسط اعضا و فدراسیون پزشکی که پروتکل تهیه کرده بود ارائه شد بعضی از رویدادها که در واقع شاید ارتباطی با بازی‌های المپیک نداشته باشد مقرر شد که فعلا به تعویق بیفتد و اردوهایی که کاملا ضروری است مسابقات لیگ در سطح لیگ برتر بدون تماشاچی برگزار شود و در کمیته ملی المپیک هم ما فعالیت آکادمی ملی المپیک را به حداقل سطح رساندیم و فقط قهرمانان المپیک که سهمیه کسب کردند استفاده می‌کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک کیکاووس سعیدی المپیک 2020 توکیو کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۴۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های اجرایی در تدوین سند جامع تحقق شعار سال تعجیل کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ محمد رضا حسین نژاد در با بیان اینکه محتویات بخش نامه تدوین سند تحقق شعار سال به دستگاه اجرایی ابلاغ شده، افزود: دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا ظرف مدت یکماه این سند را تهیه کنند.
وی افزود: رشد، بدون جهش تولید امکان پذیر نیست لذا در چارچوب محور‌های اعلام شده، سند باید تهیه و تدوین شود.
حسین نژاد اضافه کرد: تاکید مقام معظم رهبری بر مشارکت مردم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد باید مردم را در عرصه تولید مشارکت داد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هم گفت: برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه بخش نامه‌ای در قالب تدوین سند با محوریت استانداران ابلاغ کردند.
مرتضی بهزادفر افزود: در این برنامه بر رشد اقتصادی استان بر اساس شعار سال، شیوه‌ها و راهکار‌های مشارکت حداکثری مردم، فعالان اقتصادی و نخبگان، برنامه رشد اقتصادی با محوریت شعار سال با توجه به شاخص‌های رشد، گسترش نقش آفرینی پارک‌های علم و فناوری، حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، حفظ محیط زیست، حمایت از توسعه و تجاری سازی فناور‌های راهبردی، توجه به زنجیره‌های ارزش صنایع استان تاکید شده است.
وی با تاکید بر اینکه تهیه شناسنامه دستگاه‌های اجرایی با هدف ساماندهی امکانات، منابع مالی و سرمایه‌های انسانی باید تهیه شود، افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی نقش و جایگاه خود را برای تحقق شعار سال تعریف کنند.
در نشست شورای برنامه ریزی استان نامه اجرایی قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت دستور کار بعدی بود در این قانون آمده است که پنج درصد از اعتبارات تملک و دارایی استان را می‌توانیم به کمک‌های فنی و اعتباری و بیست درصد این اعتبارت را به طرح‌های اقتصاد مقاومتی اختصاص داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های اجرایی در تدوین سند جامع تحقق شعار سال تعجیل کنند
  • افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیات دولت اجرا می‌شود
  • مردمی سازی در خراسان شمالی باید به جایگاه اصلی خود دست یابد
  • گفتمان سازی برای محوری شدن مدارس در جامعه
  • قانون کاهش مدت سربازی از کی اجرایی می‌شود؟
  • هر ایرانی می‌تواند با ماهی حداقل ۳۰ هزار تومان از ایتام حمایت کند
  • احتمال تغییر در رقم دستمزد ۱۴۰۳ کارگران قوت گرفت؟/ اعلام جزییات
  • افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیات دولت اجرا می شود
  • جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خوی
  • ماجرای جنجالی شدن کف حقوق ۱۵ میلیونی کارگران | آیا حقوق ۱۵ میلیونی برای کارگران تصویب می‌شود؟