Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمجید گواردیولا از سرمربی رئال مادرید.

طرفداری- پپ گواردیولا در نشست خبری خود قبل از تقابل منچسترسیتی-رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حاضر شد.

به گزارش مارکا، پپ گواردیولا گفت که فوتبال از دستاوردهای زین الدین زیدان به عنوان سرمربی رئال مادرید سود برده است. گواردیولا با اشاره به حضور زیدان برای تماشای تمرینات بایرن مونیخ در زمان مربگیری خود در این تیم آلمانی گفت:

باعث افتخار ما بود که برای دیدن ما به مونیخ آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به تازگی مربیگری را آغاز کرده بود و باعث افتخار بود که یکی از بهترین بازیکنان تاریخ به آنجا آمده بود.

وی ادامه داد:

موفقیت های شخصی مانند زیدان برای فوتبال خوب است. من در جهان بهترین نیستم، من هرگز وانمود نکردم که بهترین هستم. کاری که زیدان در اروپا انجام داد قابل تکرار نیست. این نشان از بزرگی این تیم دارد.

وی درباره بازگشت به سانتیاگو برنابئو گفت:

از بازگشت به یکی از بزرگترین ورزشگاه های جهان خوشحالم. این یک افتخار است و ما باید از آن لذت ببریم. بهترین خاطره من قهرمانی در لالیگا سال 2009 است، نه به این دلیل که 6-2 پیروز شدیم، بلکه به این دلیل که لیگ را بردیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۴۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی: قهرمان را حذف کردیم، به تیمم افتخار می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب به مصاف منچسترسیتی رفت و در ضربات پنالتی حریفش را شکست داد تا به دور نیمه نهایی صعود کند.

رئال در نیمه اول این بازی با گل رودریگو برنده شد و کوین دی‌‌بروینه بازی را در نیمه دوم برای سیتی به تساوی کشاند. با این نتیجه دو تیم که در بازی رفت به تساوی 3-3 دست پیدا کردن بودند به وقت‌های اضافه رفتند و در نهایت کار به ضربات پنالتی کشید.

کارلو آنچلوتی از عملکرد تیمش در بازی امشب بسیار رضایت دارد و به شاگردانش افتخار می‌کند.

سرمربی ایتالیایی رئال در ابتدای صحبت‌هایش پس از بازی گفت:"من به این تیم بسیار افتخار می‌کنم. هرگز رئال مادرید را مثل یک مرده رها نکنید. رئال مادرید هرگز نمی‌میرد. ما می‌دانیم چگونه رنج بکشیم."

آرامش کنار خط؟

چطور اینقدر آرام بودم؟ ببخشید، دیگر انرژی نداشتم (لبخند می‌زند.)

امکان قهرمانی در چمپیونزلیگ برای پانزدهمین بار؟

خب، ما باید اول بازی کنیم (لبخند می‌زند.)

جریان بازی؟

گل ما خوب بود، ما ترکیب‌ فوق العاده‌ای داشتیم. نیاز به ضد حمله داشتیم چون می‌توانستیم از این طریق فضا پیدا کنیم. ما عادت نداریم اینطور دفاع کنیم، بنابراین من به تیمم افتخار می‌کنم. آن‌ها مقابل قهرمان اروپا خیلی خوب عمل کردند.

دیگر خبرها

  • کری ستاره بارسا برای رئال: با ۲۰۰ درصد توان بازی می‌کنیم
  • آخرین گل کریستیانو رونالدو در سانتیاگو برنابئو در لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو (18 آوریل، 2018) / فیلم
  • گواردیولا: شانس وجود ندارد، رئال عجیب دفاع کرد
  • آنچلوتی: تنها راه حذف سیتی همین بود
  • پپ گواردیولا بعد از شکست برابر رئال مادرید چه گفت؟!
  • کارلو آنچلوتی متخصص حذف پپ گواردیولا از لیگ قهرمانان اروپا
  • گواردیولا: به رئال تبریک می‌گویم اما استثنایی بودیم
  • آنچلوتی: قهرمان را حذف کردیم، به تیمم افتخار می‌کنم
  • انتقام رئال از سیتی و گواردیولا؛ چشمک مادرید به جام پانزدهم
  • بزرگترین کابوس رئال مادرید در لیگ قهرمانان