Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-28@22:26:55 GMT

کلوچه دارچینی روی صحنه

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۴۴۱۸

کلوچه دارچینی روی صحنه

قرار است در یک آشپزخانه، در شبی خاص یک کلوچه دارچینی پخته شود. ساکنان آشپزخانه شاهد پخت این کلوچه دارچینی هستند که برای برای نجات کوکوی ساعت به دیدار کیسه چای تنها می‌رود و با همراهی دوستانش آقای نمک و خانم فلفل با موش می‌جنگد تا اینکه...

 این داستان نمایش «کلوچه دارچینی» است که هم‌اکنون در سالن سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) روی صحنه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این نمایش نوشته دیوید وود است و سید حسین فدایی حسین آن را به فارسی برگردانده و با طراحی، کارگردانی و اشعار مریم کاظمی روی صحنه است.  در این نمایش سیدجواد زیتونی، مریم کاظمی، هومن رهنمون، پریسا فلاح‌زاده، حسام کلانتری، مهراد زمانی، نازنین صفا، عرفان میدانلو، هایده حسین‌زاده، فاطمه خدابنده‌لو، سمیه بیگی، شادی کارآیین، زهرا روشن‌ضمیر، نرگس صفامنش، فربد تجویدی و مهدی رمضان‌زاده ایفای نقش می‌کنند.      

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: کلوچه دارچینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۴۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آن‌ها دروغ می‌گویند» در پردیس تئاتر شهرزاد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نمایش، «آن‌ها دروغ می‌گویند» به نویسندگی و کارگردانی سهراب حسینی که از نیمه اردیبهشت در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود، روایت زن و مردی جوان است که به طور اتفاقی در پارک با هم آشنا شده‌اند. آن‌ها نقشه گروگانگیری و سرقت مسلحانه می‌کشند، اما به مرور برنامه‌ها به هم می‌ریزد و مسیرشان تغییر می‌کند.

حسن مصطفوی تهیه‌کنندگی این نمایش را بر عهده دارد.

سهیل مستجابیان در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازد و اسامی سایر بازیگران نیز متعاقبا اعلام می‌شود.

بهزاد عبدی آهنگسازی و بهنام معیریان طراحی گریم این پروژه را بر عهده دارند و مریم نراقی مجری طرح این نمایش است.

سهراب حسینی پیش از این نمایش‌های «نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی»، «زیبایی گاهی زن است» و «خونین‌زار» را روی صحنه برده است.

نمایش «آن‌ها دروغ می‌گویند» از ۱۶ اردیبهشت‌ هر شب در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

کد خبر 6063454 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • علیرضا فغانی آقای گل جام ملت‌های آسیا را اخراج کرد | اتفاقات جنجالی سال
  • پیش‌فروش بلیت‌ نمایش «توقف اتانازی» آغاز شد
  • «هیدن» پس‌ از ۲۳۰ اجرا به صحنه باز می‌گردد
  • از نمایش «طلوع خونین» چه خبر؟
  • «هیدن» پس‌از ۲۳۰ اجرا به صحنه باز می‌گردد
  • «شاماران» از بهبهان به تماشاخانه سنگلج می‌آید
  • «آن‌ها دروغ می‌گویند» در پردیس تئاتر شهرزاد
  • استقبال مخاطبان از «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت»
  • پیش فروش بلیت نمایش «اسب قاتلین» آغاز شد
  • آغاز پیش‌فروش بلیت نمایش «اسب قاتلین»