Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-24@16:16:54 GMT

گل اول سرژ گنابری به چلسی (چلسی 0-1 بایرن مونیخ)

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۴۵۲۴

‍‍‍‍‍‍

گل اول سرژ گنابری به چلسی (چلسی 0-1 بایرن مونیخ).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۴۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به احتمال زیاد، رالف رانگنیک مربی بعدی بایرن مونیخ خواهد بود

انتظار می‌رود به‌زودی مربی بعدی بایرن مونیخ مشخص شود

طرفداری | پس از مطرح شدن نام‌های متفاوت و همچنین منتفی شدن چندین گزینه اصلی مانند ژابی آلونسو و یولیان ناگلزمان، اکنون به نظر می‌رسد رالف رانگنیک گزینه اول بایرن مونیخ برای جایگزینی با توماس توخل است.

به گزارش SZ؛ اولین تماس بایرن مونیخ و رالف رانگنیک چند هفته پیش انجام شد اما این صحبت‌ها چندان جدی نبودند و به همین خاطر، رانگنیک به‌طور علنی اعلام کرد پس از یورو 2024 نیز هدایت تیم ملی اتریش را بر عهده خواهد داشت. 

بیش‌تر بخوانید: رالف رانگنیک به بایرن مونیخ نمی‌رود

با این حال چند روز پیش، باواریایی‌ها تماس‌های بیش‌تری با این سرمربی 65 ساله برقرار کردند و ایده همکاری احتمالی برای دو طرف جدی‌تر شده است. هر چند به این معنی نیست که توافق بین دو طرف قطعی است و رانگنیک هنوز تصمیمی نگرفته است.

اف‌سی بایرن یا ردبول بایرن؟

در صورتی که رالف رانگنیک پیشنهاد بایرن مونیخ را بپذیرد، طی یک سال گذشته این باشگاه افراد زیادی را از باشگاه‌های تحت مالکیت ردبول مانند سالزبورگ اتریش و لایپزیش به خدمت گرفته است. کریستوف فرویند، ریچارد کیتزبیشلر، رنه ماریچ و مکس ابرل از جمله این افراد هستند.

سردرگمی نگران‌کننده مدیران بایرن مونیخ

اینکه هم ژابی آلونسو و هم رالف رانگنیک در لیست بایرن مونیخ قرار دارند، کسانی که ایده‌های کاملأ متفاوتی نسبت به فوتبال دارند، نشان‌دهنده سردرگمی مدیران این باشگاه است. تمرکز یکی از آن‌ها روی مالکیت توپ است و دیگری روی انتقال توپ، پرس، تعویض منطقه بازی و ضد پرس. 

بنابراین به نظر می‌رسد سران بایرن به‌طور مشخص نمی‌دانند قرار است تیم در آینده به چه شکل بازی کند. از سوی دیگر، البته رانگنیک به خوبی متوجه است که نمی‌تواند در بایرن هم مانند لایپزیش، به مالکیت توپ و کنترل بازی اهمیت ندهد.

بیش‌تر بخوانید:

آغاز مذاکرات بایرن مونیخ با رالف رانگنیک رالف رانگنیک و لوسین فاوره گزینه‌های مورد علاقه کارل هاینتس رومنیگه ​​​​​​​در همین هفته همه چیز می‌تواند نهایی شود

به گزارش بیلد؛ سران بایرن مونیخ آخر هفته گذشته با رالف رانگنیک جلسه داشتند و در آنجا درباره همکاری احتمالی با یکدیگر صحبت کردند. از آن زمان تاکنون، رانگنیک به این ایده بسیار فکر کرده و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، این انتقال در همین هفته انجام خواهد شد.

اکنون همه شواهد نشان‌دهنده این هستند که رانگنیک سرمربی بعدی باواریایی‌ها خواهد بود. گفتنی است قرارداد رانگنیک با تیم ملی اتریش تا سال 2026 اعتبار دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • رالف رانگنیک و تایید مذاکرات با بایرن مونیخ
  • آینده لئون گورتسکا در دستان سرمربی بعدی بایرن مونیخ
  • به احتمال زیاد، رالف رانگنیک مربی بعدی بایرن مونیخ خواهد بود
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان با گل زیبای ماریو باسلر (1999/4/22) / فیلم
  • بایرن این هفته بدجور روی شانس!